عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، گفت: تاکید ما همواره بر این است که همه احزاب جریان انقلابی و شخصیت‌های برجسته و تاثیرگذار طی یک اقدام گردهم بیایند و در کنار هم یک نقشه راه و راهکاری را تعریف و ایجاد کنند که خروجی آن فرآیند یک کاندیدای واحد باشد.

اولین مواضع انتخاباتی جامعه روحانیت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو شورای مرکزی و سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در خصوص بازتاب‌های صحبت‌های اخیر رییس بنیاد مستضعفان در یک برنامه تلویزیونی گفت: من به شخصه نیازی نمی‌بینیم که به این مساله وارد شوم؛ چراکه با سخنان ایشان چالش‌های زیادی در رسانه‌ها مطرح شد، در نتیجه اعلام نظر و واکنش ما هم منجر به تداوم این چالشها می‌شود.

مصباحی مقدم درپاسخ به سوالی درباره فعالیت‌های جامعه روحانیت مبارز، ابراز داشت: یک روندی مبنی بر جوانگرایی و گسترش تشکیلات جامعه روحانیت در سطح کشور از حدود دو سال قبل آغاز شد و طی همین دو سال در بسیاری از شهرستان‌ها و استان‌ها انتخابات‌هایی صورت گرفت و شوراهای مرکزی در آنجا تشکیل شده است، این روند همچنان ادامه دارد و درحال طی کردن پروسه است.

وی درخصوص انتخابات ریاست جمهوری و بررسی این مساله در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، بیان داشت: تا این لحظه هنوز مساله انتخابات در جامعه روحانیت مطرح نشده و شورا به این موضوع ورودی نداشته است.

نماینده ادوار مجلس در ادامه پیرامون توصیه یا نقش جامعه روحانیت به عنوان یکی از محورهای فعالیت‌های اصولگرایان در انتخابات‌های مختلف در جهت وحدت این جریان برای انتخابات آینده، گفت: اگر برای انتخابات ریاست جمهوری آینده شورایی تشکیل شود، علی‌القاعده و حتما به آن‌ها مشورت خواهیم داد و برای ایجاد وحدت کمک خواهیم کرد.

وی افزود: تاکید ما همواره بر این است که همه احزاب جریان انقلابی و شخصیت‌های برجسته و تاثیرگذار طی یک اقدام گردهم بیایند با روحانیت مبارز و در کنار هم یک نقشه راه و راهکاری را تعریف و ایجاد کنند که خروجی آن فرآیند یک کاندیدای واحد باشد، معتقد هستیم که جریان انقلابی در شرایط وحدت قطعا نتیجه بهتری خواهد گرفت نسبت به شرایطی که منفعل عمل کرده و با چند کاندیدا وارد عرصه رقابت شود.