یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تاکید بر اینکه خسارت قرارداد ویلموتس باید توسط افرادی پرداخت شود که در این امر مقصر بودند، عنوان کرد:ا گر اعلام شود وزیر ورزش در این خصوص مقصر بوده مجلس تصمیم مقتضی را انخاذ می کند، برخی زمزمه ها وجود دارد که فردا در صحن مجلس درباره ایشان طرحی سوالی مطرح شود که اگر پاسخ قانع کننده نداشته باشند احیانا استیضاح شوند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسین میرزایی در خصوص قرارداد ویلموتس و صدور حکم پرداخت غرامت ۶ میلیون و ۱۳۷ هزار یورویی توسط فدراسیون جهانی فوتبال برای فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: در قراردادهای مربیان خارجی به خصوص در حوزه فوتبال شاهد هستیم که هر از چند گاهی مصیبیتی برای کشور ایجاد می شود، این مربی ها بدون اینکه موضوع قرارداد را به صورت کامل انجام دهند از کشور ما خارج می شوند، از ما شکایت می کنند و اتفاقا در این شکایت ها محکوم هم می شویم.

وی افزود: تکرار این موضوع انسان را به فکر فرو می برد که در روند کاری وزارت ورزش و جوانان ایرادی وجود دارد که هر دم از این باغ بری می رسد؟ مردم در این اوضاع غم انگیز معیشتی تاوان نادانی یا تعمد یا سیاسی کاری یا دست های پشت پرده چه کسانی را باید بپردازند؟ چرا مردم باید تاوان بپردازند؟ قوه قضاییه باید به این موضوع وارد شود و عاملین این فجایع را مجبور به جبران خسارت کند تا این خسارت از جیب بیت المال و از جیب عموم مردم پرداخت نشود.

میرزایی عنوان کرد: اگر هم وزیر ورزش و جوانان در این مسائل مقصر بوده به مجلس اعلام کنند تا مجلس هم تصمیم مقتضی را در خصوص ایشان اتخاذ کنند، قرار بود آقای وزیر ورزش در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی حضور پیدا کنند ولی حاضر نشدند، اگر در جلسه حاضر می شدند ما از نزدیک درباره این مسئله با ایشان گفت و گو می کردیم و کم و کیف ماجرا را از زبان خود ایشان می شنیدیم و تصمیم مقتضی را اتخاذ می کردیم.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برخی زمزمه ها وجود دارد که فردا در صحن مجلس درباره ایشان طرحی سوالی مطرح شود که اگر پاسخ قانع کننده نداشته باشند احیانا استیضاح شوند، یکی از دلایل این موضوع  قرارداد آقای ویلموتس است.