رامسر را اگر به عنوان زیباترین شهر ایران ندانیم اما لیاقتش عنوان عروس شهرهای مازندران است. یکی از سرسبزترین شهرهای ایران در غرب چالوس قرار دارد که ماه ها زمان نیاز دارد از تمام جاهای دیدنی از طبیعتش گرفته تا جاهای دیدنی و تاریخی‌اش بازدید کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رامسر در تعطیلات، در کنار متل قو شلوغ ترین شهر شمال کشور می شود چراکه مردم میخواهند در زندگی در طبیعت سبز رامسر را تجربه کنند هرچند عده ای هم می روند تا چندین کیلو برنج معروف رامسر را تهیه کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا شهر سرسربز رامسر را بیشتر بشناسیم.

 

 

دیدنی های رامسر؛ از هتل قدیم تا جواهرده

بلوار معلم، در دوران گردشگری رامسر یکی از شلوغ ترین جاهای شهر محسوب می شود. بزرگترین بلوار رامسر از ساحل شروع می شود که بعد از مسیری طولانی به جنگل ختم می شود که در انتهای بلوار، قدیمی ترین هتل رامسر معروف به هتل قدیم رامسر قرار دارد. هتل قدیم ساختمانی بزرگ و با معماری بی نظیر است که بر روی تپه سرسبز قرار داشته و هرکس دلش میخواهد در کنار هتل عکس بگیرد.

اگر در روزهای بارانی و سرد رامسر، حوس آب گرم کردید و دلتان خواست به اردبیل یا سرعین بروید تا از استخرهای آب گرمش لذت ببرید، نیازی نیست راه  دوری را بروید. در سادات محله رامسر، چشمه های آب گرم وجود دارد که هم لذت بخش هستند و هم خاصیت درمانی دارند. همچنین سادات محله در میان مردم به معاف محله و سید محله نیز شناخته می شود.

بزرگترین تله کابین ایران در رامسر قرار دارد که 5 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله داشته و علاوه بر تله کابین، امکانات رفاهی مانند رستوران ها و کافی شاپ ها را نیز در خود جای داده است. در تعطیلات، صف های طولانی برای سوار شدن به تله کابین کشیده می شود هرچند ارزش هزینه و وقت برای لذت بردن از چشم انداز دریا و جنگل را دارد.

عمارت کاخ مرمر نیز جزء بناهای تاریخی ایران است که در سال 1316 با معماری اروپایی ساخته شده و به عنوان تفریحگاه سلطنتی استفاده میشده است هرچند هنگام بازدید از کاخ مراقب گیاهان و درختان اطراف باشید چراکه آن ها جزء اولین نهال های مرکبات و انواع گیاهان نایاب خارجی هستند.

اما میرسیم به گل سرسبد دیدنی های رامسر، روستای جواهرده. اگر  میخواهید بهترین طبیعت سرسبز رامسر را ببینید به روستای جواهرده بروید. منطقه جنگلی جواهرده در محاصره کوه ها قرار گرفته است لذا در گرم ترین روزهای تابستان هم همواره آب و هوای خنک و دلنشین بر جنگل حاکم است.

بهترین راه اجاره ویلا در رامسر

برای اقامت در رامسر، بهترین انتخاب، اجاره ویلا است تا در دوران سفر، آرامش و رفاه داشته باشید. قیمت اجاره ویلا در رامسر تنوع بالایی دارد. ویلاهای سمت ساحل معمولاً قیمت بیشتری نسبت به سمت جنگل دارند هرچند به لطف طبیعت زیبای رامسر، ویلاهای جنگلی که دید زیبایی از جنگل و دریا را ارائه می دهند محبوب تر هستند. همچنین برخی از ویلاها هستند که فاصله بسیار کمی تا جاهای دیدنی و معروف رامسر مانند تله کابین دارند لذا به همین دلیل، قیمت اجاره این ویلاها نیز بیشتر از سایر خواهد بود.

متل قو، شهری که 70 سال پیش، روستایی بیش نبود

تا تعطیلی رخ می دهد، همه به متل قو می روند. شهری که در دوران خلوتی، لذت زیبایی از ساحل، جنگل و خیابان گردی می دهد اما در دوران شلوغی، چیزی جز ترافیک نخواهید دید. نام قدیم متل قو، سلمان شهر است و شهری که امروزه میبینیم را میدون جمشید جوانشیر هستیم چراکه تمام زمین های سلمان شهر برای پدر جمشید بود و بعد از فوتش تصمیم گرفت سرمایه گذاری هنگفتی بر روی این منطقه انجام دهد.

 

 

متل قو نزدیک ترین هتل به ساحل در مازندران است و همین موضوع باعث محبوبیت شهر در میان گردشگران شده که به بهشت کاسبان نیز معروف است چراکه کاسب های زیادی از شهرهای اطراف مانند کلارآباد به متل قو مهاجرت کردند تا از تهرانی ها سودهای کلان به جیب بزنند.

بهترین تفریحات متل قو شامل طبیعت گردی، ساحل معروف متل قو و ورزش های ساحلی است هرچند عده ای بر این باورند خرید در میان مراکز خرید متل قو نیز صفای خاصی دارد.

اجاره ویلا در متل قو؛ پیشنهادی به صرفه

ویلاهای سلمان شهر، قیمت های بسیار مناسبی دارند. از ویلای ساحلی گرفته تا ویلاهایی در دل جنگل یا واقع در دامنه کوه. اگر قصد دارید در تعطیلات به متل قو سفر کنید و حوصله ترافیک و شلوغی شهر را ندارید، انتخاب ویلاهای ارزان جنگلی متل قو بهترین پیشنهاد هستند هرچند همواره می توانید از کارشناسان لوکس ویلا، قیمت اجاره ویلا متل قو را بر حسب شرایط و تعداد نفرات دریافت کنید.

 

 

اجاره ویلا در محمودآباد؛ بهترین انتخاب برای آرامش در اوج شلوغی

محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی مازندران است که در شمال آمل قرار دارد. شاید محمودآباد شهر چندان بزرگی نباشد و امکانات هیجان انگیزی مانند شهرهایی دیگر نداشته باشد اما کسانی که به دنبال تعطیلات دنج و آرام در شمال کشور هستند، شهر محمودآباد یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

برخلاف شهرهایی مانند رویان که تمامی ورودی های ساحل مسدود شده و تنها یک ورودی آن هم با پرداخت هزینه وجود دارد، مردم از هر نقطه ای در محمودآباد به ساحل می توانند بروند و همین موضوع باعث شده در اوج دوران شلوغی شهر هم جاهای خلوت در ساحل پیدا کنید. اگر تجربه اجاره ویلا در محمودآباد را ندارید میتوانید سایت لوکس ویلا را برای اجاره ویلا انتخاب کنید و ویلایی با قیمت مناسب و با رعایت نکات بهداشتی رزرو و از سفر خود لذت بیشتری ببرید.

ویلاهای محمودآباد عمدتاً سمت دریا هستند و کمتر 5 دیقه پیاده روی نیاز است تا از ویلا به ساحل برسید اما ویلاهای جنگلی محمودآباد هم با چشم انداز زیبایشان صفای خاصی دارند هرچند هوا در آن قسمت به دلیل وجود زمین های شالی، بسیار گرم تر و شرجی تر از ویلاهای سمت ساحل هستند.