زن قاتل با کلت کمری به شوهرش در سراوان شلیک کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان پرونده قتل مرد 40 ساله سراونی کشف و قاتلان پس از 5 ماه به دام افتادند.

سرهنگ "داریوش سرگلزائی" فرمانده انتظامی شهرستان  سراوان  گفت: در تاریخ ۲۵ اسفند ماه سال گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدایش  جسد  مردی 40 ساله داخل یک دستگاه خودروی  پژو 405  در یکی از خیابان‌های شهر "سراوان" موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی، با حضور در محل آثار گلوله  کلت کمری  را بر بدن مقتول روئیت و تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: با توجه به مبهم بودن پرونده تلاش پلیس برای دستگیری عاملان این جنایت ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان  پلیس آگاهی  پس از ۵ ماه تلاش با سرنخ‌های بدست آمده، به همسر مقتول مظنون شدند.

سرهنگ سرگلزائی گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده در جریان تحقیقات از همسر ۳۸ ساله مقتول با اظهارات ضد و نقیض او رو به رو و شک آن‌ها در این خصوص به یقین تبدیل شد.

پشت پرده قتل خونین در سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت در نهایت در پی تحقیقات علمی صورت گرفته توسط پلیس، همسر مقتول لب به اعتراف گشود و به قتل شوهر خود اعتراف و اظهار داشت به دلیل اعتیاد و بد رفتاری شوهرش او را با شلیک  کلت کمری  به قتل رسانده و با همکاری برادر ۳۴ خود جدسش داخل خودوری شخصی اش گذاشته و پس از رها کردن او در یکی از محلات حاشیه‌ای سراوان برای گمراه کردن پلیس  مفقودی  او را اعلام کرده اند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در عملیاتی ضربتی برادر این زن نیز دستگیر و هر ۲ متهم با تشکیل برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.