رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری مادر و پسری که با همکاری یکدیگر ۶ میلیارد ریال از منزلی سرقت کرده بودند، خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرهنگ سید علی شریفی گفت: چهاردهم تیرماه پرونده‌ای با موضوع سرقت بعنف منزل به دادخواهی یک شهروند خانم از کلانتری ۱۲۳ نیاوران برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شاکی در تحقیقات به عمل آمده اظهار داشت، دوازدهم تیرماه پدر و مادرم که سالخودره می‌باشند در خانه حضور داشتند وخانمی که قبلا بعنوان کارگر چندین بار به منزل ما مراجعه داشته و مشغول به کار بوده پس از سرقت مقادیری پول و ۲ قاب ساعت طلا به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال متواری شده بود که مجددا به بهانه پس دادن اموال مسروقه به منزل پدری من مراجعه کرده و پس از ورود به همراهش یک نفر آقا نیز با سلاح سرد وارد منزل شده و پس از تهدید پدر و مادرم مقادیری طلا – دلار – سکه بهار آزادی – کارت‌های اعتباری به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال کرد و پس از آن با تهدید رسیدی از والدینم بابت اینکه ۵ میلیارد ریال بدهکار می‌باشند گرفته و سپس محل را ترک کرده اند و پس از آن طی تماس با والدینم خواستار پرداخت ۵ میلیارد ریال وجه نقد شده اند.

سرهنگ شریفی گفت: در گام اول تحقیقات کارآگاهان با استعلام از شرکت خدماتی که متهم فوق را به شاکی معرفی نموده هویت سارق بنام سمیرا را استخراج و با همکاری ماموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران بیست و چهارم تیرماه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم پس از دستگیری ضمن قبول بزه انتسابی به کارآگاهان گفت سرقت از شاکی را با همدستی پسرش به نام وحید انجام داده است که در یک عملیات ضربتی متهم متواری نیز دستگیر و به این یگان منتقل می‌شود.
وی عنوان کرد: با دستگیری هر دو متهم و اعتراف صریح به جرم سرقت به دستور مقام قضائی منزل آن‌ها بازرسی و مقادیری از اموال مسروقه کشف وتحویل شاکی می‌شود.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمان به جرم سرقت با دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران متهمان با قرار مجرمیت روانه زندان شدند.