سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با اشاره به سفر وزیر دفاع به مسکو عنوان کرد: فصل جدیدی از همکاری های فنی و نظامی ایران و روسیه در راه است .

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

کاظم جلالی سفیر در اظهاراتی با اشاره به سفر وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران به مسکو عنوان کرد: امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز عازم مسکو است. ایشان ملاقات‌های مهمی با مقامات  ارشد نظامی فدراسیون روسیه از جمله وزیر دفاع این کشور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رایزنی‌های نظامی در کنار رایزنی‌های برجامی ایران و روسیه در دوره کرونا ادامه دارد، خاطرنشان کرد: روسیه با رای منفی خود به قطعنامه پیشنهادی اخیر آمریکا به منظور تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نشان داد که مخالف اقدامات غیرقانونی و تلاش بی‌مبنای ایالات‌ متحده از جمله بازگشت قطعنامه‌های شورای امنیت است.  

به گزارش فارس، روسیه به قطعنامه اخیر آمریکا در شورای امنیت برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران رای منفی داد و با تلاش آمریکا برای فعال سازی مکانیسم ماشه نیز مخالفت کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و روسیه هر روز شتاب بیشتری به خود می‌گیرد. فصل جدیدی از همکاری‌های فنی و نظامی ایران و روسیه در راه است.