با اعلام رئیس دپارتمان داوری، پیام حیدری جایگزین محمدحسین زاهدی‌فر برای قضاوت دربی پایتخت در نیمه نهایی جام حذفی شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا سهرابی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون درباره قضاوت دربی عنوان کرد: در فدراسیون فوتبال کمیته‌ای به نام کمیته صیانت از مسابقات وجود دارد که تمامی موارد و مسائل مربوط به همه بازی‌ها را رصد می‌کنند. از جمله وقتی من فهرست داوران مورد تأیید زیر کمیته چیدمان برای دربی را ارائه کردم با حضور آقای کرمانشاهی مخالفت شد.

وی ادامه داد: برخلاف برخی اظهارات آقای بهاروند اصلاً جزو نفرات این کمیته نیستند و در این جلسه حضور ندارند و طرح مباحث اینچنینی که با دستور وی قضاوت کرمانشاهی برای دربی وتو شده فاقد اعتبار و قابل پیگیری است. از سوی دیگر هیچ ابلاغی هم به آقای کرمانشاهی در این مدت داده نشده بود و همانطور که رئیس محترم حراست فدراسیون تاکید داشتند این موارد گمانه زنی رسانه‌ای بوده است.

رئیس دپارتمان داوری افزود: داوران دیگر پیشنهادی دپارتمان زاهدی فر، پیام حیدری، سید علی و کوپال ناظمی بودند. در این میان، من هم بلافاصله با آقای صفیری تماس گرفتم و موضوع مخالفت با قضاوت کرمانشاهی را اطلاع دادم.

سهرابی تصریح کرد: اکنون هم با توجه به اینکه زیر کمیته چیدمان تاکید بر تغییر آقای زاهدی فر دارند، دپارتمان تصمیم کمیته داوران را اجرا کرده و پیام حیدری، داور شایسته کشورمان قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت.‌