با دستگیری مرد جوان که در خانه اش در شیراز همسرش را به قتل رسانده بود، پرونده وارد مرحله تازه ای شد.

قتل فجیع زن جوان شیرازی با شلیک مرد آشنا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شامگاه دیروز ساکنان کوچه ای در یکی از محلات شیراز با شنیدن صدای داد و فریاد افرادی از داخل یک منزل به آن جا رفتند. خبر  تیراندازی  به یک زن در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و ماموران پلیس در محل با  جنازه  زن جوانی رو به رو شدند و ضارب مسلح از محل فرار کرده بود.

به این ترتیب تحقیقات برای یافتن ردی از قاتل آغاز شد و بررسی  دوربین‌های مداربسته  نزدیک محل وقوع جرم یعنی ، نشان از آن داشت که زن جوان با شلیک از سوی فرد یا افرادی، جان خود را از دست داده و سپس ضارب پا به فرار گذاشته است.

وقوع جنایت خانوادگی در شیراز

با توجه به اعلام این گزارش با حضور بازپرس کشیک دادسرای جنایی شیراز در محل جنایت جسد قربانی به پزشکی قانونی انتقال یافت.با توجه به بررسی دقیق صحنه جنایت با توجه به اینکه سرقتی از محل انجام نشده و خانه کاملا مرتب بود ماموران دریافتند که این قربانی یک  جنایت خانوادگی  است و قاتل بدون هیچگونه مقاومتی وارد محل شده است.

در ادامه تحقیقات به دلیل این که همسر قربانی از زمان جنایت متواری شده بود ماموران احتمال دادند که وی در این ماجرا نقش داشته است. از این رو برای دستگیری تنها مظنون این جنایت وارد عمل شده و پس از تحقیقات گسترده توانستند وی را دستگیر و برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل کردند. وی در بازجویی های اولیه سکوت اختیار کرد اما در ادامه که راهی برای فرار وجود نداشت به قتل همسرش اعتراف کرد و مدعی شد به دلیل اختلافات قبلی دست به این جنایت زده است.متهم در ادامه تحقیقات بیان کرد روز حادثه پس از درگیری با همسرش به ضرب گلوله وی را به قتل رسانده و متواری شده است. گفتنی است این پرونده هم اکنون در دادسرای جنایی شیراز در دست بررسی است.بر