تجمع ضدآمریکایی در کربلا با تصاویر حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس+فیلم

اعتراضات ضد آمریکایی با تصاویر حاج قاسم درکربلا؛فیلم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تجمع حامیان حشدالشعبی در حالی در کربلا صورت گرفت که افراد با شعارهایی همچون «هیات منا الذله» و «الله الله اکبر، آمریکا شیطان اکبر» وارد حرم امام حسین (ع) شده و اقدامات تروریستی آمریکا در عراق را محکوم کردند.
به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، روز گذشته جمعی از مردم عراق در قالب کاروانی از موکب‌های حسینی با سر دادن شعارهای «یا حیدر»، «لبیک یا حسین» به سمت حرم سیدالشهدا (ع) حرکت کردند.
این گروه با در دست داشتن تصاویری از شهدای مقاومت به ویژه شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، اقدامات تروریستی آمریکا در عراق را محکوم کرده و خواستار خروج نظامیان آمریکایی از کشورشان شدند.
تجمع حامیان حشدالشعبی در حالی در کربلا صورت گرفت که افراد با شعارهایی همچون «هیهات منا الذله» و «الله الله اکبر، آمریکا شیطان اکبر» وارد حرم امام حسین (ع) شدند و برای نابودی دشمنان اسلام دعا کردند و پس از آن به سوی حرم سقای دشت کربلا مشرف شدند.

در ادامه فیلمی از تجمع جمعی از مردم عراق در محکومیت اقدامات آمریکایی‌ها در عراق و منطقه را مشاهده می‌کنید:

به گزارش فارس، تیپ ۲۶ سازمان الحشدالشعبی عراق از طرح زودهنگام خود به منظور تدارک مراسم اربعین حسینی (ع) با استفاده از پهپاد و فراخوان برای آماده‌باش ۵ هزار نیروی ذخیره برای تامین امنیت ورودی‌های شمالی، شرقی و جنوبی شهر کربلای مقدس خبر داده است.

این اقدام در اولین سال نبود شهید سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس صورت می‌گیرد.