اگر موبایلتان دچار مشکل شود چه می‌کنید؟ در شرایط کنونی قطعا تعمیرات آنلاین موبایل بهتر از مراجعه حضوری به فروشندگان و تعمیرکاران تخصصی موبایل است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در جامعه امروزی تلفن همراه یا همان موبایل یک ابزار همگانی و واجب شخصی به شمار می‌رود. چرا که بسیاری از امورات شخصی از طریق این ابزار کاربردی حل می‌شود. اما اگر موبایلتان دچار مشکل شود چه می‌کنید؟ در شرایط کنونی قطعا تعمیرات آنلاین موبایل بهتر از مراجعه حضوری به فروشندگان و تعمیرکاران تخصصی موبایل است. چرا که از اتلاف وقت و هزینه بی‌مورد جلوگیری می‌کند. از طرفی با شرایطی که کرونا برای حضور در اجتماع ایجاد کرده است، تعمیرات آنلاین موبایل عاقلانه‌تر به نظر می‌رسد.

شایع‌ترین مشکلات تلفن همراه

هر فردی که از موبایل استفاده می‌کند، حتی اگر بهترین نوع از تلفن همراه را نیز داشته باشد ممکن است دچار مشکلات جزئی یا کلی شود. یعنی به طور قطع امکان ندارد برای کسی خرابی موبایل اتفاق نیفتاده باشد. اما جالب است که بدانید بسیاری از مشکلات تلفن ‌های همراه با کمک شرکت‌ها و سایت‌های تعمیرات آنلاین موبایل قابل حل خواهد بود. برخی از شایع‌ترین خرابی‌های تلفن‌های همراه به شرح ذیل است:

  • تعویض باتری موبایل

در برخی موارد دیده شده که باتری گوشی ها زود به زود شارژ خالی می‌کند. یا به عبارتی باتری شارژ موبایل را نگاه نمی‌دارد. اولین راه مقابله با این مشکل رایج موبایل‌ها کم کردن میزان انرژی دستگاه، کم کردن نور صفحه، قطع اتصالات غیر ضروری مانند موبایل دیتا و بلوتوث می‌باشد. اما در صورتی که تمامی این موارد را رعایت کردید اما مشکل گوشی همچنان باقی بود، بهتر است به فکر تعویض باتری موبایل خود باشید.

  • عملکرد نادرست دوربین موبایل

 دوربین موبایل اولین مسئله مهم در هنگام خرید برای همه افراد است. ممکن است دوربین برخی موبایل‌ها بر اثر گذشت زمان  کیفیت خود را ازدست بدهند یا به دلیل ایجاد خط و خش روی لنز دوربین عکس‌های خوبی نگیرند. از آنجا که استفاده اکثریت افراد از شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام بسیار زیاد بوده و بیشترین کاربرد این شبکه‌های اجتماعی انتشار عکس و فیلم است، به خودی خود دوربین موبایل بسیار حائز اهمیت شده است. اگرچه این مشکل سخت افزاری است اما ممکن است با تعمیرات آنلاین موبایل بتوان آن را رفع کرد.

  • شکستن صفحه نمایش موبایل

شکستن صفحه تاچ ال سی دی از آن مشکلات رایج آزاردهنده است. چرا که گاهاً شکستگی آنقدر زیاد است که تنها راهی که باقی می‌ماند تعویض تاچ ال سی دی موبایل است. این مشکل خیلی غیرطبیعی نیست، زیرا گوشی‌های موبایل روز به روز ظریف‌تر و حساس‌تر شده‌اند و گاهی با برخورد یک کلید با صفحه ال سی دی گوشی آسیب می‌بینند. شاید غیر معمولی به نظر برسد اما با کمک سایت شرکت‌های تعمیرات آنلاین موبایل می‌توانید آموزش ببینید که چگونه به تعویض تاچ ال سی دی موبایل بپردازید. و ضمن خرید یک تاچ ال سی دی نو آن را در منزل عوض کنید.

  • از کار افتادن موبایل در اتر آب خوردگی

موبایل‌ها اجزای الکترونیکی ریز و حساسی دارند که اگر با آب تماس پیدا کنند، دچار آسیب‌های جبران ناپذیری می‌شوند. تماس موبایل با آب می‌تواند موجب سوختن یا از کار افتادگی در برد یا تاچ ال سی دی موبایل شود. در این صورت نیز بهتر است پیش از هر عکس العملی با یک شرکت تعمیرات آنلاین موبایل ارتباط بگیرید تا پس از مشاوره راه حلی برای رفع مشکل گوشی پیدا کنید.

چگونه به شرکت‌های تعمیرات آنلاین موبایل اطمینان کنیم؟

وقتی سخن از تعمیرات آنلاین موبایل به میان می‌آید، قدری تردید و ترس ناشی از بی اعتمادی ایجاد می‌شود. در میان شرکت‌های تخصصی تعمیرات موبایل برخی از آن‌ها تنها در یک زمینه خاص مثل تعویض تاچ ال سی دی موبایل یک برند خاص فعالیت می‌کنند. اما مجموعه‌های دیگری نیز هستند که همه خدمات را باهم ارائه می‌دهند. با وجود این ادله اما، حاصل شدن اطمینان بسته به تحقیق و مطالعه درباره آن شرکت مورد نظر دارد. شرکت‌هایی که در زمینه تعمیرات آنلاین موبایل فعالیت می‌کنند باید دارای نماد الکترونیک باشند. در ادامه سایت یکی از مجموعه‌های خدمات و تعمیرات آنلاین موبایل را معرفی خواهیم کرد.

موبایل خود را با سایت امداد موبایل تعمیر کنید!

امداد موبایل نام یک مرجع تخصصی فروش قطعات و تعمیرات موبایل است که فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده و تا به امروز از محبوب‌ترین و معتبرترین سایت‌های ارائه دهنده خدمات تعمیرات آنلاین موبایل و فروش قطعات موبایل بوده است. با سایت امداد موبایل بسیاری از مشکلات رایج تلفن همراه خود را رفع خواهید کرد. در این سایت فیلم‌های آموزشی تعویض باتری موبایل و تعویض تاچ ال سی دی موبایل نیز وجود دارد که می‌تواند به کاربران در این زمینه کمک کند. لازم به ذکر است که امداد موبایل دارای دو شعبه و دفتر در شیراز و تهران نیز می‌باشد.

کالاهای موجود در امداد موبایل برای خرید

همان طور که در مطالب فوق گفته شد گاهی موبایل تعمیر نشده و نیازمند تعویض قطعات خواهد بود. امداد موبایل علاوه بر ارائه خدمات تعمیرات آنلاین موبایل، در حیطه فروش انواع باتری موبایل، کابل و سیم شارژر گوشی، تاچ ال سی دی موبایل، فلش مموری با حافظه‌های مختلف و... نیز فعالیت دارد. اگر به دنبال خرید قطعات باکیفیت و مطمئن برای موبایل خود هستید، از فروشگاه امداد موبایل اقدام کنید. شما می‌توانید از فیلم‌های آموزشی این وبسایت جها تعمیرات گوشی در منزل نیز بهره ببرید.

مزایای خرید قطعات موبایل از امداد موبایل

  • امداد موبایل شماره تماسی را در سایت خود قرار داده تا پیش از خرید هر سوالی که دارید پاسخ داده شود.
  • برای خرید اینترنتی از امداد موبایل مسیر امنی را طی خواهید کرد.
  • هر آنچه که از این سایت بخرید از طریق ارسال اکسپرس به دست شما خواهد رسید.
  • این سایت 24 ساعته پشتیبانی شده و هم به صورت تلفنی و هم به صورت چت در خدمت کاربران است.
  • امداد موبایل ضمانت می‌کند تا هفت روز چنانچه کالا به دست مشتری نرسد، وجه پرداختی را برگرداند.

خلاصه

در مطالب فوق سعی شد معرفی جامعی از امداد موبایل به عنوان برترین سایت ارائه کننده خدمات تعمیرات آنلاین موبایل و فروش قطعات موبایل انجام شود. بنابراین اگر موبایل شما نیازمند تعمیرات نرم افزاری یا سخت افزاری بود، پیش از مراجعه حضوری به مراکز تعمیر موبایل و اتلاف وقت و هزینه گزاف، سری به سایت امداد موبایل بزنید و از مشاوره تلفنی و چت آنلاین کمک بگیرید. امداد موبایل با به کارگیری زبده‌ترین متخصصین در حوزه تعمیر موبایل و مشاوره پیش از خرید آماده خدمت رسانی به کاربران می‌باشد.