فروشگاه آنلاین جواهرات؛ فضای نامحدود زمانی به همراه طیف گسترده ای از نگین های عقیق از جمله نگین عقیق قرمز و عقیق یمنی و... را در اختیار خریداران قرار می دهند؛ در عین حال این فروشگاه اینترنتی؛ وبلاگی را جهت آگاهی بیشتر کاربران و مشتریان در اختیار قرار می دهد تا افراد با دید بازتر اقدام به خرید نگین انگشتر عقیق یا انگشتر عقیق مردانه دست ساز مورد نظر کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خرید اینترنتی انگشتر مردانه عقیق

خرید اینترنتی انگشتر مردانه عقیق از سایت زرسی که اصل بودن نگین عقیق و کیفیت ساخت رکاب انگشتر بصورت کاملا دست ساز با نقره عیار 925 را تضمین می کنند، مزایای زیادی دارد. همیشه در انگشترهای مردانه فاخر نگین های درخشان و متفاوتی مثل نگین عقیق  یمنی ، عقیق سرخ و... را می بینیم، در طراحی جواهرات مانند انگشتر عقیق مردانه دست ساز اگر نگین عقیق مناسب و با کیفیتی انتخاب شود، زیبایی انگشتر مردانه عقیق به بالاترین حد ممکن می رسد. در ادامه مزایای خرید اینترنتی انگشتر مردانه عقیق و مواردی که تعیین کننده قیمت انگشتر عقیق مردانه می باشد را بیان می کنیم. فروشگاه آنلاین جواهرات؛ فضای نامحدود زمانی به همراه طیف گسترده ای از نگین های عقیق از جمله نگین عقیق قرمز و عقیق یمنی و... را در اختیار خریداران قرار می دهند؛ در عین حال این فروشگاه اینترنتی؛ وبلاگی را جهت آگاهی بیشتر کاربران و مشتریان در اختیار قرار می دهد تا افراد با دید بازتر اقدام به خرید نگین انگشتر عقیق یا انگشتر عقیق مردانه دست ساز مورد نظر کنند.

چه عواملى قیمت انگشتر عقیق را در یک سایت فروشگاهی یا جواهر فروشی تعیین مى کنند؟

سنگ عقیق یکی از پرطرفدارترین نگین ها در جهان می باشد که طرفداران زیادی را برای خود جذب کرده است از این سنگ در انواع مختلف جواهرات در جهان مثل: انگشتر زنانه و انگشتر مردانه عقیق، دستبند عقیق و غیره استفاده می شود. استفاده کردن از عقیق در قالب این جواهرات بسیار زیبا و دلپسند می باشد.

اما یک مشکل عمده ای که وجود دارد این است که بسیاری از افراد در تعیین قیمت انگشتر عقیق و دیگر جواهرات دارای سنگ عقیق ناتوان هستند و هنگامی که اینگونه افراد اقدام به خرید انگشتر عقیق از فروشگاه ها می کنند افراد سودجو به محض اینکه از بی اطلاعی افراد از قیمت جواهرات عقیق مطلع شوند انگشتر عقیق تقلبی را به جای عقیق اصل به مردم با قیمت گزافی می فروشند.

اما برای اینکه به دام اینگونه فروشندگان سودجو نیفتید باید از نحوه قیمت گذاری جواهرات عقیق اطلاع یابید.

سایت زرسی با فراهم کردن مطلبی در همین خصوص مایل است شما را نسبت به قیمت جواهرات عقیق از جمله قیمت انگشتر مردانه عقیق آگاه کند. پس در ادامه با ما همراه باشید.

خرید انگشتر مردانه عقیق

میزان شفافیت انگشتر عقیق

به میزان شفافیت سنگ دقت کنید. میزان شفافیت نوع طبیعی آن به خوبی نوع مصنوعی نیست. عقیق طبیعی از مقداری هرج و مرج و بی نظمی در شفافیت برخوردار می باشد و بعضا می‌توان درون آن خطوط و ابرهایی دید، در حالی که در نوع مصنوعی از شفافیت بسیار خوبی برخوردار بوده که مثل شفافیت ظروف شیشه ‌ای می ‌باشد. اما با این وجود باید توجه داشت که سنگی که هم طبیعی باشد و هم بسیار صاف وجود دارد و بسیار هم ارزشمند می باشد.

رنگ نگین عقیق

نگین عقیق طبیعی دارای رنگی روشن و متمایز است، در حالی که نوع بدلی از روشنایی کمتری برخوردار می باشد. سنگ طبیعی از رنگ های روشن و رگه های واضح برخوردار است. اگر با دقت به نوع طبیعی را مشاهده کنید، لکه های قرمز متراکم کوچک در نوارهای قرمز قابل مشاهده می باشد. نوع مصنوعی، دارای الگوی گلبرگی می‌باشد.

سنگ عقیق اغلب در تابستان خنک و در زمستان گرم است، در حالی که دمای نوع مصنوعی این سنگ با تغییر دمای محیط تغییر می‌نماید و در روزهای گرم، گرم می‌شود و در روزهای سرد، سرد می‌شود، اما این روش همیشه هم پاسخگو نخواهد بود.

البته ذکر این نکته ضروری است که هیچ کدام از این روش ها روش دقیق و قطعی برای اثبات اصل یا مصنوعی بودن سنگ نمی باشد. بلکه بعضی روش ها ممکن است برای سنگی که اصل بوده درست نباشد و یا برای سنگی مصنوعی درست از آب دربیاید. در مجموع این فرآیند به طور قطعی نیازمند سال ها تجربه و کار در این زمینه می باشد و جالب است بدانید که حتی سنگ فروشان و بازاریان باتجربه نیز اغلب از تشخیص صد در صدی صحبت نمی کنند و صرفا نظر خود را بیان می کنند.

اگر انگشتر عقیقی با این مشخصات گفته شده پیدا کردید معمولا قیمت آن بسیار بالا خواهد بود.

قلم زنی ، آیینه کاری ، شبکه کاری و مخراج کاری و ... روی رکاب انگشتر عقیق

نکات دیگری که می توان در محاسبه و تعیین قیمت انگشتر عقیق دخیل کرد نحوه قلم زنی و شبکه کاری و مخراج کاری و... رکاب انگشتر عقیق می باشد. به عنوان مثال اگر رکاب انگشتری از قلم زنی و شبکه کاری فوق العاده و منحصر بفردی تشکیل شده و نگین های مخراج کاری شده دارای کیفیت خوبی هستن نسبت به انگشتری که رکاب آن از قلم زنی ساده ای که توسط افراد بی تجربه و نیمه حرفه ای زده شده باشد و نگین های مخراج کاری شده مصنوعی یا بی کیفیت باشند، قیمت بسیار بالایی خواهد داشت و باید گفت که قلم زنی رکاب انگشتر یکی از موثر ترین و کاربردی ترین روش هایی است که در قیمت انگشتر عقیق می تواند تاثیر به سزایی داشته باشد.

مزایای خرید اینترنتی انگشتر مردانه عقیق:

1. راحتی در خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز عقیق

این روزها که بیشتر افراد جامعه شاغل هستند و کار خستگی زیادی را برای آنها به همراه دارد، به دنبال خریدی هستند که کمتر در راه رفت و آمد برای خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز عقیق مورد نظر خود باشند، بنابراین بهترین گزینه برای این افراد خرید اینترنتی یا همان خرید آنلاین از سایت های معتبر می باشد.

دلایل رضایت خریداران از انجام خرید اینترنتی انگشتر بسیارند، ما اینجا به چند مورد اشاره می کنیم:

  • صرفه جویی در زمان خرید
  • راحتی انجام خرید
  • امکان جستجو و بررسی قبل از خرید انگشتر مردانه عقیق
  • وجود تخفیف های مناسب و انگشترهای عقیقی با قیمت های کمتر
  • تنوع بسیار زیاد انگشتر عقیق برای خرید
  • امکان مقایسه بین انگشترها قبل از خرید

2. قیمت بهتر انگشتر مردانه عقیق اصل

همانطور که می دانید، زمانی که شرکتی به صورت اینترنتی جواهراتی مانند انگشتر نقره مردانه دست ساز را به فروش می رساند می تواند قیمت به صرفه تری را برای انگشتر خود پیشنهاد دهد چرا که هزینه های مازاد آن شرکت برای راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی جواهرات به مراتب کمتر می شود و بنابراین می تواند انگشترهای دست ساز خود را با تخفیف بیشتر و قیمت مناسب تری به فروش برساند.

انگشتر مردانه عقیق

نکاتی که در زمان خرید آنلاین انگشتر عقیق مردانه باید توجه کنیم؟

سایت های زیادی هستند که اقدام به فروش اینترنتی انگشتر نقره مردانه عقیق می کنند. پس خرید آنلاین انگشتر مردانه مخصوصا انگشتر نقره مردانه دست ساز گران قیمت با نگین انگشتر عقیق مانند: نگین عقیق سرخ ، نگین عقیق یمنی و نگین عقیق شجر و... از یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد و معتبر بسیار اهمیت دارد. بهتر است به هنگام خرید، تنها به ارزانی انگشتر عقیق توجه نکنید و جزئیاتی مانند کیفیت نگین انگشتر عقیق و عیار نقره و... را هم مدنظر داشته باشید. برای خرید اینترنتی انگشتر عقیق مردانه ارزان یا گران قیمت، بهتر است به سایت های شناخته شده و مطمئن مراجعه فرمایید. سایت زرسی که نماد اعتماد الکترونیکی دارد، می تواند یک مرجع مطمئن برای خرید انگشتر مردانه عقیق و نگین عقیق اصل مورد نظر شما باشد.