نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو منتشر شد نتایج قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو منتشر شد.

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مراسم قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز 19 مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.

در مرحله چهارم فروش فوق العاده ایران خودرو، 3 محصول وانت آریسان، رانا پلاس و سورن پلاس عرضه شده است.

نتایج این قرعه کشی پس از تایید توسط نهاد‌های ناظر در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو قرار گرفته و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سایت ایران‌خودرو، در بخش میزکار/ استعلام وضعیت قرعه کشی از نتیجه مشارکت خود در این طرح اطلاع یابند.

ایران خودرو

همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

مشتریان منتخب در این طرح تا 5 روز فرصت خواهند داشت تا با واریز وجه خودرو، نسبت به ثبت نام قطعی در این طرح اقدام کنند. در صورت اتمام این مهلت و عدم واریز وجه نفرات با فهرست ذخیره‌ها جایگزین خواهند شد.

در این قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله چهارم در بخش خودروی وانت آریسان تعداد 65،796 نفر ثبت نام داشته اند.  همچنین در رانا پلاس 650،137 نفر ، و سورن پلاس 1،366،585 نفر اقدام به ثبت نام کرده اند.

نکته قابل تأمل این است که ظرفیت کل این طرح 8000 دستگاه خودرو است که در مجموع 2092518 نفر ثبت نام کرده اند یعنی از هر 261 نفر نام یک نفر به عنوان برنده اعلام می شود.

ایران خودرو