مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه در مصاحبه ای تاکید کرد که رئیس جمهور آمریکا هیچگونه امتیازی به ایران نخواهد داد.

کوشنر: ترامپ هیچگونه امتیازی به ایران نخواهد داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«جرد کوشنر» مشاور ارشد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت که ترامپ هرگز هیچگونه امتیازی به ایران نخواهد داد.

وی که با شبکه خبری العربیه مصاحبه میکرد، اضافه کرد: «به تلاش ها برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای ادامه خواهیم داد و دولت آمریکا به سیاست فشار علیه نظامی ایران ادامه میدهد.»

مشاور ترامپ افزود: «نسل جدید در خاورمیانه خواستار برداشتن گام هایی است و ما خواستار کمک به فلسطینیان هستیم اما نخست باید خود آنها به خودشان کمک کنند.»

وی گفت که دولت کنونی آمریکا در تلاش برای بهبود زندگی فلسطینیان است و بحرین و امارات نقش بزرگی برای تحقق راه حل دو دولت ایفا خواهند کرد.

مقامات اماراتی و بحرینی ساعاتی پیش در حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن توافق سازش کشورشان با رژیم اشغالگر صهیونیستی را امضا کردند.

امارات بیست و سوم مرداد و بحرین نیز بیست و یکم شهریور اعلام کردند که با رژیم اسرائیل بر سر عادی‌سازی روابط به توافق رسیدند. این توافق با وساطت و خواست ترامپ به عنوان دستاوردی برای خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صورت گرفته و رئیس جمهور آمریکا آن را حاصل تلاش‌های خود دانسته است.