به گفته کولیوند،‌ حاج آقا انصاریان با تشخیص پزشک معالج و تیم درمان از بخش مراقبت های ویژه به بخش عادی منتقل شده است و حالشان خیلی خوب و رضایتبخش است.

حجت‌الاسلام انصاریان به زودی ترخیص می‌شوند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هفته گذشته خبر ابتلای حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان به بیماری کرونا و بستری ایشان در بخش مراقبت های ویژه، موجب نگرانی بسیاری از مردم و دوستداران این واعظ برجسته کشور شده بود اما خوشبختانه آخرین خبرها حاکی از حال مساعد و روند بهبودی است. دکتر کولیوند رییس بیمارستان خاتم الانبیا، شرایط فعلی استاد  انصاریان را بسیار خوب توصیف کرد و از انتقال ایشان به بخش عادی خبر داد.

دکتر کولیوند در این باره به خبرنگار عقیق گفت : حاج آقا انصاریان حدود یک هفته ای است در بیمارستان خاتم الانبیا بستری شده است. زمان مراجعه در شرایط حاد بیماری قرار داشتند و باتوجه به درگیری شدید ریه ها، فورا به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند اما خوشبختانه بعد از گذشت حدود یک هفته، به لطف خداوند متعال، دعاهای خیر مردم و زحمت تیم درمان که به صورت منسجم برای همه بیماران و به خصوص حاج آقا انصاریان کشیدند، درمان ها به خوبی جواب داده و حال ایشان رو به بهبود است.

 او ادامه داد: با تشخیص پزشک معالج و تیم درمان، حاج آقا انصاریان از بخش مراقبت های ویژه به بخش عادی منتقل شده است و حالشان خیلی خوب و رضایتبخش است. البته هنوز تحت درمان هستند که انشالله با دعای خیر مردم هرچه زودتر بتوانیم این مرد بزرگ و نعمتی که همواره از وجودشان استفاده می کنیم را ترخیص کرده و به زندگی عادی خود بازگردند.

رییس بیمارستان خاتم الانبیا با توجه به شرایط حاد حاج آقا انصاریان، بهبود ایشان را حاصل دعای خیر مردم دانست و گفت: گرچه درگیری ریه  خیلی شدید داشتند و از همان ابتدا به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند اما خوشبختانه درمان ها نتیجه داده است که این بهبودی ایشان عملا معجزه آسا و البته حاصل دعای خیر مردم و عنایت خداوند متعال بود که شامل حال ما و ایشان شد. ما معتقدیم که واقعا دعای خیر بسیاری پشت سر ایشان بوده و همین نیز منجر به سلامتی دوباره این استاد بزرگوار شده است.

 او ادامه داد : در کنار این موارد، نباید فراموش کنیم که کادر درمان ما در بیمارستان برای همه بیماران از جمله مرد بزرگواری چون شیخ حسین انصاریان سنگ تمام می گذارند و کم نمی گذارند. ما در تمام دورانی که با کرونا درگیر بوده ایم، بهترین ساختمان خود، بهترین امکانات و باتجربه ترین افرادمان را برای کمک به بیماران کرونایی درنظر گرفته ایم که با عنایت خداوند، خیلی خوب هم جواب گرفته ایم و شاکر خداوند هستیم.