سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوحه در پایان ماموریتش با امیر قطر و همچنین نخست‌وزیر و وزیر کشور این کشور دیدار و خداحافظی کرد.

سفیر ایران از امیر قطر مدال گرفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمدعلی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوحه در پایان ماموریتش امروز (دوشنبه) با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر و همچنین نخست‌وزیر و وزیر کشور قطر دیدار و خداحافظی کرد.

امیر قطر در این دیدار مدال الوجبه را به خاطر نقش سفیر ایران در کمک به بهبود روابط ایران و قطر به وی اهدا و برای او در مناصب و ماموریت‌های دیگرش آرزوی موفقیت کرد.

سبحانی همچنین امروز با  «خالد بن خلیفه بن عبدالعزیز آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر کشور قطر دیدار و خداحافظی کرد. نخست‌وزیر قطر در این دیدار نسبت به تقویت روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در این مدت و پیش از این نیز با شیخ عبدالله بن ناصر آل ثانی نخست وزیر سابق قطر، احمد بن حسن الحمادی دبیر کل وزارت خارجه، عبدالله العطیه رئیس سازمان شفاف سازی قطر و وزیر نفت سابق و همچنین شیخ فالح آل ثانی معاون وزیر محیط زیست و کشاورزی قطر دیدار و خداحافظی کرده بود.

محمدعلی سبحانی آبان ۱۳۹۵ عهده‌دار سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه شد. وی سوابق فعالیت در سفارتخانه‌های ایران در لبنان و اردن را در کارنامه کاری خود دارد و عهده‌دار مدیرکلی خاورمیانه وزارت خارجه نیز بوده است.