زالی: تهران را یک هفته تعطیل کنید

فوری؛ درخواست تعطیلی یک هفته ایی تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، خواستار تعطیلی یک هفته‌ای برخی مشاغل با هدف مهار کرونا در پایتخت شد.
به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران طی نامه‌ای به  انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران خواستار اخذ تصمیمات قاطع مبنی بر اعمال محدودیت و تعطیلی یک هفته‌ای در سطح استان تهران برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا شد.
تعطیلی و یا اعمال محدودیت در دانشگاهها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، عدم برگزاری نمازجمعه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها و سایر آموزشگاهها و کتابخانه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، سینما، تئاتر و مراکر مشابه و موزه و باغ موزه‌ها از جمله این امکان است.
 زالی در ادامه اخذ تصمیماتی مبنی بر تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه وسالن‌های زیبایی، عدم برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، تعطیلی باشگاه‌های ورزشی و خصوصا ورزش‌های پربرخوردار از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه را مورد تاکید قرار داد.
کافه، قهوه خانه و چایخانه‌ها، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی از دیگر مواردی بود که رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران  خواستار تعطیلی یک هفته‌ای آن شد.

 زالی تاکید کرد: برای چیره شدن بر این بیماری نوپدید و حل این چالش ملی، بدیهی است با تحلیل شرایط موجود و وضعیت این بیماری در سطح استان، استمرار اعمال محدودیت و تعطیلی مراکز متعاقبا اعلام خواهد شد.