چرخ خرید فروشگاهی به شکل انواع ترولی فروشگاهی به عنوان وسیله ای برای حمل خریدها و بسته ها در فروشگاه، انتقال بار هایمان را برای ما راحت کرده و مشکلات و سختی های حمل بسته های سنگین خرید را از بین برده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ما در عصری زندگی می کنیم که بیشترین امکانات رفاهی با توجه به نیازهای ما در اختیارمان قرار گرفته است. این محصولات برای اینکه سرعت و لذت را به زندگی ما ببخشند وارد دنیای ما شدند و حالا به سختی می توان زندگی بدون آنها را متصور شد. حتما بارها تجربه کرده اید که به فروشگاه رفته باشید و برای انتقال خریدهایتان به چرخ خرید فروشگاهی نیاز پیدا کرده باشید. امروزه حتی برای انتقال بسته ها از طبقه پایین و پارکینگ در مجتمع های آپارتمانی از چرخ های دستی خرید استفاده می کنند. چرخ خرید فروشگاهی به شکل انواع ترولی فروشگاهی به عنوان وسیله ای برای حمل خریدها و بسته ها در فروشگاه، انتقال بار هایمان را برای ما راحت کرده و مشکلات و سختی های حمل بسته های سنگین خرید را از بین برده است.

گروه صنعتی طاها تولیدکننده انواع چرخ های خرید فروشگاهی در ایران است. این مجموعه توانسته است با تولید مدل های جدید ترولی فروشگاهی در ابعاد مختلف به خوبی پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد. برای شناسایی بهترین چرخ های خرید برای حمل خریدهایتان و قیاس آن با نمونه های خارجی، با ما همراه باشید.

معرفی ترولی خرید فروشگاهی طاها

ترولی خرید فروشگاهی یکی از اشکال چرخ دستی های فروشگاه است که دارای انواع مفتولی فلزی و پلاستیکی می باشد. چرخ های ترولی فروشگاهی دارای حجم های مختلف 60، 80، 90، 95 و 120 لیتری هستند. ترولی فروشگاهی  دارای طراحی زیبا با حداکثر کاربری برای حمل بار طراحی شده و جای چرخ های قدیمی فروشگاه را گرفته است. از بهترین نمونه های داخلی این  ترولی فروشگاهی چرخ ترولی فروشگاهی طاها است. این وسیله با طراحی زیبا و کیفیت بدنه عالی با نمونه های خارجی رقابت می کند و چه بسا از نظر کیفی و زیبایی و قیمت از دیگر نمونه ها بهتر باشد. استفاده از این نوع از سبدهای چرخدار باعث می شود خریدی رضایت بخش داشته باشید.

چرخ ترولی فروشگاهی طاها با دو جنس متفاوت پلی کربنات و مفتولی فلزی در بازار عرضه شده و با قابلیت های متنوع، شما را مجذوب توانایی های خود می کند.

مزایای چرخ خرید فروشگاهی طاها

  • جنس پلاستیک نرم این سبدهای چرخدار، ایمنی حرکت در میان فروشگاه را برای شما تامین می کند و سبب می شود به سایر افراد حاضر در فروشگاه آسیبی وارد نشود.
  • جنس فوق العاده این نوع چرخ خرید، سبب شده تا در مناطقی با دمای بالا و رطوبت زیاد آسیبی به بدنه آن وارد نشود.
  • دوام و طول عمر این چرخ های خرید بسیار بالا است و تغییر رنگ هم نمی دهد.
  • وجود دو بلبرینگ تقویت شده در چرخ های ترولی فروشگاهی طاها سبب شده تا حرکت با حداقل صدا، نرمی و روانی بیشتری صورت پذیرد.
  • نظافت و پاک کردن این نوع چرخ ها بسیار راحت بوده و نیاز به وقت فراوان و ابزار خاص ندارد و نگرانی برای تغییر شکل پس از شستشوی آن وجود نخواهد داشت.
  • ورقه تقویت شده در بدنه این محصول مانع از خم شدن سریع آن شده و حمل بارهای بیشتر را در این محصول امکان پذیر ساخته است.
  • چرخ ترولی فروشگاهی طاها به صندلی کودک مجهز شده و مانع از خستگی کودکان در هنگام خرید خانواده ها می شود.
  • این چرخ ها دارای نگهدارنده مخصوص برای حمل بطری هستند و نگرانی از خم شدن بطری ها در سبد را از بین برده اند.
  • یکی دیگر از قابلیت های این چرخ خرید، داشتن فضای اضافی برای حمل خرید به وسیله قلاب کیسه است. بدون نگرانی از کمبود فضا، می توان علاوه بر فضای داخل، از بیرون چرخ خرید نیز استفاده کرد.
  • وجود رنگ های مختلف سبز، آبی، طوسی، قرمز، مشکی و نارنجی در این چرخ های خرید، به جذابیت آنها افزوده است.
  • استفاده از پلی پروپیلن تزریقی سبب شده تا این ترولی فروشگاهی در برابر ماورای بنفش و گرما مقاوم شود.

 

تفاوت های اصلی ترولی فروشگاهی طاها با نمونه های خارجی

چرخ ترولی فروشگاهی دارای نمونه های چینی، ایتالیایی و...است. آنچه چرخ ترولی فروشگاهی طاها را از نمونه های خارجی جدا می کند، در عین داشتن کیفیت بدنه، طراحی زیبا، دارا بودن صندلی کودک و محفظه بطری، قیمت ارزان تر این محصول نسبت به نمونه های خارجی است. قیمت کمتر این محصول سبب شده، در فروشگاه های بزرگ با مدیریت خوب، به جای صرف هزینه زیاد از چرخ های ترولی فروشگاهی طاها استفاده شود.

در ساخت این چرخ خرید از هیچ گونه مواد خطرناک نظیر آرسنیک، کادمیوم، سیانید و... استفاده نشده و این ویژگی این محصول را منحصر به فرد می کند. همچنین بعد از استفاده از آن به کارخانه برگردانده شده و بازیافت می شود.

یکی دیگر از عواملی که سبب شده تا سبد چرخدار ترولی  طاها در رقابت با نمونه های خارجی موفق باشد، چرخ های این چرخ خرید است. حرکت با این چرخ ها بسیار آسان و روان است و سبب شده تا حداکثر وزن قابل تحمل آن تا 160 کیلوگرم افزایش پیدا کند. جنس این چرخ ها از فولاد گالوانیزه است و برای حرکت دادن روان از چرخ های 100 میلی متری و 125 میلی متری استفاده شده است. در ساخت این سبد چرخدار فروشگاهی از روکش پلی استر شفاف برای کاهش وزن استفاده شده و این ویژگی باعث شده تا خریدار احساس رضایت بیشتری کند.

نسخه های ساخته شده سبد ترولی فروشگاهی:

  • نسخه دارای بدنه یکپارچه با قفل سکه ای بر روی دستگیره سبد
  • نسخه ساده و بدون قفل دستگیره

در پایان

در پایان می توان گفت سبد های ترولی فروشگاهی با توجه به نیاز مشتریان و خریداران ساخته شده و تهیه آن نیز از فروشگاه اینترنتی طاها بسیار آسان است. این چرخ خرید با دارا بودن طول عمر بالا و طراحی زیبا از بهترین های تجهیزات فروشگاهی محسوب شده و با وجود چرخ های راحت، حتی افراد پیر و کودکان نیز در هدایت این چرخ مشکلی نخواهند داشت. تمام مزیت هایی که در بالا به آنها اشاره شد سبب شده تا سبدهای ترولی فروشگاهی در صدر لیست خریداران برای تهیه سبد چرخدار باشد. بی شک این سبد زیبا و جادار با تحمل وزن بالا و از همه مهمتر قابلیت ساخت در ایران، نیاز به هرگونه صرف هزینه بیشتر را از صاحبان فروشگاه ها سلب می کند.