نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اولویت های این کمیسیون برای دوره فعلی پارلمان را اعلام کرد.

نمایندگان به دیدار رئیسی می‌روند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت الاسلام حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، با بیان اینکه پس از تشکیل این کمیسیون با اصلاح آیین نامه داخلی مجلس اولویت های را که باید در دستور کار کمیسیون قرار گیرد را احصا کرده ایم، گفت:کمیسیون قضایی در مجلس گذشته یکی از پرکار‌ترین کمیسیون ها بود و  اعضای این کمیسیون در مجلس یازدهم هم تمام تلاششان را خواهند کرد که در این مجلس هم جزء بهترین کمیسیون‌های باشند.

وی درباره اولویت مهم کمیسیون حقوقی و قضایی در مجلس یازدهم، ادامه داد: مسئله اقتصادی، لایحه تجارت، دادگاه‌های تجارت، اجرایی کردن ثبت اموال مسئولین نظام و همچنین بحث تسریع اصل 49 قانون اساسی از مهم ترین اولویت های است که در کمیسیون آنها را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس با تاکید براینکه برخی از مصوبات کمیسیون قضایی مجلس گذشته تاکنون اجرایی نشده است، اضافه کرد:به طور مثال در رابطه با اصل 49 قانون اساسی مصوبه‌ای وجود داشت که کمیسیون قضایی مجلس یازدهم منتظر است که شورای نگهبان این قانون را تایید کند تا به مرحله اجرا دربیاید.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره دیدار اعضای کمیسیون با رئیس قوه قضائیه، بیان داشت: برنامه ریزی های انجام شده که بعد از تعطیلات دو هفته‌ای مجلس اعضای کمیسیون دیداری با آقای رئیسی، رئیس قوه قضائیه داشته باشند.