از مزایای دستگاه ضدعفونی کننده دست هومشند چه می‌دانید؟! آیا به دنبال روشی راحت و به صرفه برای ضد عفونی کردن دست‌ها در دوران کرونا هستید؟!

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در ماه‌های اخیر که ویروس کووید19 بیشترجزئیات زندگی ما را دستخوش تغییر کرده، خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست هوشمند به یکی از ضروریات برای ادارات، شرکت‌ها و مراکز ، داشنگاه ها ، مدارس ، فروشگاهها و هر کجا که فکرش و بکنید تبدیل شده است. همانگونه که تاریخ به ما نشان داده است طبیعت هر چند وقت یکبار جهشی بزرگ در سیستم خود انجام می‌دهد و جانداران، جهت بقا و زنده ماندن در پی سازگاری با تغییرات برمی‌آیند. برهمین اساس می‌دانیم که برای زنده ماندن در شرایط بحرانی ویروس کرونا نیازمند اعمال برخی تغییرات در بیشتر جزئیات زندگی خود هستیم.

 دراین دوران برخی از وسایل همچون اسپری الکل، که تا قبل از این زمان بودن و نبودنشان مهم نبود به یک ضرورت تبدیل شدند. علاوه بر وسایل، بعضی از رفتارها نیز بیشتر مورد تأکید قرار گرفت همچون ضدعفونی کردن دست‌ها به صورت مکرر و عدم تماس آن با صورت. مدیریت این امر برای بسیاری از ما به سختی انجام شد چرا که ما در طول روز بارها صورت خود را ناخودآگاه لمس می‌کنیم و چون این عمل اکثراً به صورت ناآگاهانه انجام می‌شود باید دست‌های خود را مدام ضدعفونی کنیم. بنابراین بهتر است در تمام مکان‌های اجتماعی وحتی در خانه هایمان دستگاه ضد عفونی کردن دست‌ وجود داشته باشد.

دستگاه ضد عفونی کننده هوشمند

دستگاه ضد عفونی کننده دست به منظوررفع نگرانی‌ها در این زمینه و جهت رفاه حال ما توسط مهندسان ساخته و تولید شده ‌ و توسط شرکت‌های بزرگی همچون وین طب در اختیار ما قرار داده شده‌اند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع دستگاه‌ ضد عفونی کننده دست هشومند تولید شده توسط شرکت وین طب به عنوان معتربرترین شرکت تأمین کننده تجهیزات پزشکی در ایران آشنا کنیم.

دستگاه ضد عفونی کننده دست چشمی

دستگاه ضدعفونی کننده دست چشمی وین طب یا همان چشم الکترونیک قابلیتی است که در آن سنسورهای هوشمند تعبیه شده و با قرار گرفتن دست یا جسم مورد نظر مقابل سنسورهای دستگاه، مایع ضدعفونی کننده بدون نیاز به تماس دست با دستگاه، شروع به پاشیدن مایع ضدعفونی می‌کند. دیسپنسر چشمی وین طب دارای دو چشمی بسیار حساس و با دقت بالایی است و هر سری با پر کردن مخزن  تا 5 هزار بار می‌توانید از این سنسورها استفاده کنید که رقم بسیار بالایی برای این دستگاه ما بین رقبایش است. مخزن مایع این دستگاه‌ها با گنجایش 1.5 لیتر در هر بارپر کردن بسیار به صرفه بوده و بدون تاخیر مایع ضدعفونی کننده را پمپاژ می‌کند. اگر شما در تهران زندگی می‌کنید تا یک ساعت پس از ثبت سفارش خود از وین طب، دستگاه ضدعفونی کننده دست برای شما ارسال می‌شود و شهرستانی‌ها نیز پس از سفارش، تا دو روز کاری دستگاه ضد عفونی کننده دست چشمی را تحویل می‌گیرند. نمونه های خارجی این دستگاه رو میتونید تو سایت آمازون ضدعفونی ببینید .

ضد عفونی کننده دست چشمی هوشمند

فروش دستگاه ضد عفونی کننده دست پدالی

شیوع ویروس کرونا باعث شده که نیاز به ضدعفونی کردن دست‌ها در همه مکان‌ها به شدت احساس شود. یکی از دیسپنسرها که در این زمینه بسیارمی‌تواند کارساز باشد دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی است. عملکرد نوع پدالی این دستگاه به این صورت است که با فشار پا برروی اهرم پدالی دستگاه، مایع ضدعفونی کننده به دست یا بروی جسمی که مقابل نازل خروجی دستگاه است اسپری می‌شود. یکی از مزیت‌های این دستگاه این است که به راحتی می‌توانید آن را جا به جا کنید و مقابل درهای ورودی آپارتمان و یا آسانسورها و یا هر مکان دیگری که می‌خواهید دستگاه را قرار دهید. و در صورت نیاز آن را به مکان دیگری نیزانتقال دهید.

خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک

لزوم استفاده از یک دستگاه ضدعفونی کننده دست در بیشتر مکان‌ها همچون بیمارستان‌ها، ادارات، کلینیک‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، ایستگاه‌های مترو، فروشگاه‌ها، بانک‌ها و حتی آسانسورها و منازل، در چند ماه اخیر به خوبی درک شده است. خرید دیسپنسر اتوماتیک به خوبی‌می تواند خیال ما را از ضدعفونی کردن دست‌ها بدون نیاز به تماس دست با دستگاه، راحت کند و نتیجتاً می توان اطمینان داشت میزان انتقال ویروس را به حد صفربرسانیم. دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک مجهز به سنسورهایی حساس می‌باشد و با گرفتن دست زیر چشمی دستگاه مایع ضدعفونی کننده برروی دست‌ها اسپری می‌شود. این دستگاه توسط شرکت‌های مختلف با طراحی‌های متنوعی همچون دیسپنسرهای فلزی، پلاستیکی و غیره تولید شده است. اما شرکت وین طب نمونه‌ی بسیار با کیفیت و با قیمت مناسب را آماده فروش کرده است. دستگاه ضد عفونی کننده دست شرکت وین طب در سه مدل ایستاده، دیواری و رو‌میزی طراحی شده که شما بتوانید از هر کدام از مدل‌ها مناسب با مکان مورد نظراستفاده کنید. مخزن دستگاه‌ ضدعفونی کننده دست اتوماتیک 1.5 لیتر ظرفیت دارند که بسیار به صرفه بوده و به راحتی می‌توانید میزان پاشش مایع را تنظیم کنید که خود بسیار می‌تواند برمقدارمصرف مایع تأثیر گذارباشد. این دستگاه با وجود دوعدد چشمی، سنسورالتراسونیک،LED نمایشگر وضعیت دستگاه، LED نمایشگروضعیت اسپری، نازل خروجی با کیفیت و با قابلیت مدیریت مدت زمان پاشش، از بهترین نوع دستگاه‌ ضدعفونی کننده دست در بازار می‌باشد. 

خرید از سایت وین طب

قیمیت دستگاه ضد عفونی کننده دست

تجهیزات پزشکی وین طب از بزرگترین شرکت‌های تأمین کننده وسایل پزشکی در ایران است که به تمامی نقاط ایران امکان ارسال محصولات را دارد. هنگام سفارش پیش فاکتور برای شما ارسال شده و پس از خرید در کمترین زمان ممکن، دستگاه ضدعفونی کننده دست برای شما ارسال می‌شود. قیمت دستگاه‌های ضدعفونی کننده دست شرکت وین طب بنا به تجهیزات و امکانات دستگاه متفاوت می‌باشد. اما نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار، مناسب‌ترین قیمت را دارا می‌باشد. با وجود قیمت کمتر، تلاش مجموعه وین طب این بوده است که کیفیت دستگاه‌ها در بالاترین حد باشد چرا که رضایت مشتریان از جمله اهداف و اولویت‌های اول شرکت وین طب است.

دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک وین طب در دو مدل الترا و لایت و به سه سری رومیزی، ایستاده و دیواری تولید می‌شوند. قیمت هر کدام از دستگاه‌ها متفاوت هستند. جهت استعلام قیمت و آشنایی بیشتر با دستگاه، می‌توانید به وبسایت (vinteb.com) مراجعه کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را از وین طب دریافت نمایید. همچنین کارشناسان فروش وین طب از ساعت 9 صبح تا 10 شب به شما جهت استعلام قیمت دستگاه ضدعفونی کننده دست، مشاوره در زمینه خرید بهترین دستگاه و پاسخ گویی به سؤالات شما از طریق شماره تلفن‌های 04433733895 و 09124510683 آماده خدمت رسانی هستند. همچنین می‌توانید از طریق شماره واتساپ 09146039473 سؤالات و راهنمایی لازم را از کارشناسان وین طب بخواهید. سلامت و سعادت شما و عزیزانتان آرزوی تیم تخصصی وین طب است.

09124510683 مهندس جوادی

آدرس وب سایت وین طب :

www.vinteb.com