عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل دو پرونده مجزا برای عباس آخوندی در سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات خبر داد.

تشکیل دو پرونده برای عباس آخوندی در سازمان بازرسی و دیوان محاسبات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی‌اصغر عنابستانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره آخرین جزییات پرونده عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی اظهار داشت: دو پرونده مجزا برای آقای آخوندی در سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات تشکیل شده است.

وی افزود: تاکید ما بر این است که باید ساختار به گونه‌ای باشد که مسئولان نسبت به وظایفی که دارند پاسخگو باشند و اگر خسارتی به مردم وارد کردند نسبت به خسارت وارده به مردم نیز پاسخ دهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: عدم اقدام و ترک فعل سبب شده که خسارت‌هایی به مردم از سوی مسئولان وارد شود. متاسفانه برخی‌ها پست‌ها را اشغال می‌کنند  برای اینکه خیالشان راحت باشد هیچ تصمیمی نمی‌گیرند تا مسائل را حل کنند.

عنابستانی می‌گوید که برخی از مسئولان به دلیل عدم تصمیم و ترک فعل میلیاردها میلیاردها تومان خسارت به کشور وارد کرده‌اند. اینکه فردی کاری را ناشی از معذوریت‌ها و محدودیت‌ها صورت ندهد قابل قبول نیست.

وی  در پاسخ به این پرسش که شما در گفت‌گو با رسانه‌ها گفته‌اید که آقای آخوندی 7 ماه است به اسپانیا رفته،‌گفت: بله آقای آخوندی از اواخر بهمن سال 98 قبل از شیوع کرونا به اسپانیا رفته و تا یک ماه قبل نیز در آن کشور حضور داشته است.