با گذشت چندین سال گوشی های هوآوی خود را به دنیا ثابت کرده و نشان دادند که از چه کیفیت و کارآیی فوق العاده ای برخوردارند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در سال 2004 با عرضه اولین گوشی هواوی در دنیا انقلابی جدید در صنعت موبایل رخ داد. گوشی هایی پرقدرت و زیبا که با قیمت گوشی فوق العاده مقرون به صرفه وارد بازار شده بودند. شاید برای همه اندکی جای تعجب بود که چرا قیمت گوشی هواوی در این حد ارزان و به صرفه است و شاید به سختی به آن می توانستند اعتماد کنند ولی با گذشت چندین سال این گوشی ها خود را به دنیا ثابت کرده و نشان دادند که از چه کیفیت و کارآیی فوق العاده ای برخوردارند.

33

امروزه گوشی هواوی تبدیل به یکی از بهترین ها در دنیا شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد. هواوی نمونه بارز کمپانی است که از ابتدای کار روز به روز پیشرفت کرده و اگر رشد هواوی به همین منوال ادامه داشته باشد طولی نخواهد کشید که رقبای بزرگی همچون سامسونگ و آیفون را کنار زده و بازارهای موبایل دنیا را در دست خود بگیرد.

19کالا ارائه دهنده انواع گوشی هواوی به شماست. یک فروشگاه مجازی پر از خلاقیت و پر از نوآوری که انواع گوشی های موبایل مانند سامسونگ، آیفون، شیائومی، نوکیا، ال جی و به ویژه گوشی هواوی را در اختیار شما قرار می دهد. تمامی محصولات از جمله گوشی هواوی در این فروشگاه دارای گارانتی معتبر بوده و شما می توانید با خیالی راحت و با اطمینان کافی کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید. برای بعضی ها خرید گوشی موبایل به صورت اینترنتی کمی سخت است و برایشان جای سوال دارد که بدون دیدن و لمس یک گوشی موبایل چگونه می توان آن را خرید. 19کالا با تصاویر 360 درجه ای فوق العاده با کیفیت این امکان را در اختیار شما قرار داده است که با مشاهده این عکس ها گویی گوشی موبایل را در دستان خود لمس کرده اید می توانید یک انتخاب درست و دقیق داشته باشید.

66

انواع مختلف گوشی هواوی نیز در 19کالا وجود دارند که با قیمت گوشی فوق العاده مناسب می توانید آن ها را از این فروشگاه مجازی هوشمند تهیه نمایید. اولین گوشی اندرویدی هواوی در سال 2009 با نام یو 8220 معرفی شد. این گوشی با رنگ مشکی و صفحه نمایش 3.5 اینچی راهی بازار شد و از همان زمان توانست جایگاه خود را در دنیای موبایل باز کند. در ادامه با تعدادی از جدیدترین و پیشرفته ترین های هواوی که در سایت 19کالا موجود هستند شما را آشنا می کنیم.

گوشی موبایل هواوی مدل P smart 2020  یکی از جدیدترین ها و پرطرفدارترین های هواوی در 19کالاست. رنگ های فوق العاده خاص آن مانند طیف آبی، سبز و مشکی مورد توجه بسیار از کاربران هواوی قرار گرفته اند. طراحی این گوشی فوق العاده را نیز نباید دست کم گرفت. صفحه نمایش لمسی خازنی LTPS IPS LCD با اندازه 6.21 اینچی و وضوح 1080x2340  پیکسل جلوه ویژه ای را به هواوی پی اسمارت بخشیده است. وجود حسگر اثر انگشتی در قابل پشتی گوشی، سیستم عامل اندروید 10، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی بسیار با کیفیت از دیگر ویژگی های این گوشی زیبا و مدرن هستند. هواوی پی اسمارت از یک باتری لیتیوم یونی 3400 میلی آمپری بهره برده و می توانید با شارژرش گوشی هواوی خودتان را در کمتر از 2 ساعت به طور کامل شارژ کنید. این مدل هواوی و سایر جدیدترین مدل های آن را می توانید در 19کالا مشاهده کرده و با قیمت گوشی فوق العاده مناسب از این سایت تهیه کنید.

در 7 سپتامبر 2020 یکی از فوق العاده ترین های هواوی به دنیا معرفی و چند روز پیش وارد بازار شد. گوشی هواوی Y9a نامیست که دنیا آن را دوست خواهد داشت. طراحی بی نظیر آن چیزیست که در نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد. رنگ های بی نهایت جذاب نقره ای، صورتی و مشکی باعث شده اند که خاص ترین گوشی ممکن را در دستان خود لمس کنید. قرارگیری دوربین های آن در قاب پشتی نیز بر جذابیت ظاهری آن افزوده اند. دوربین هایی با 4 لنز مجزا که دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی آن شما را متحیر خواهد ساخت. گرفتن عکس هایی فوق العاده و فیلم های بسیار با کیفیت هدیه هواوی در این گوشی موبایل به شماست. ثبت چنین عکس های با کیفیتی با یک گوشی موبایل میان رده فوق العاده جذاب است. دوربین جلوی پاپ آپ 16 مگاپیکسلی آن نیز علاوه بر جلوه زیبایی که به گوشی موبایلتان می دهد عکس های سلفی فوق العاده ای نیز از شما ثبت خواهد کرد. وجود حسگر اثر انگشتی در قاب کناری گوشی نیز کار شما را راحت تر کرده و به آسانی می توانید قفل گوشی هواوی خود را باز کرده و از آن استفاده کنید. در کنار این مزایای فوق العاده هواوی Y9a قیمت گوشی بسیار مناسب و خارق العاده ای دارد و شاید هیچ وقت باورتان نمی شد که با این قیمت بتوانید همچین گوشی منحصر به فردی را در دست بگیرید. 19کالا این گوشی هواوی و سایر مدل های آن را با قیمتی ارزان تر هم در اختیار شما قرار می دهد. سری به 19کالا زده و از مدل های مختلف گوشی هواوی و قیمت آن ها اطلاع پیدا کنید تا بتوانید در نهایت انتخاب بهتری داشته باشید. 19کالا همراه همیشگی شما در این راه خواهد بود.