عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید: «بنده پس از اینکه ترامپ در آمریکا به قدرت رسید و قبل از آن با مشاهده رفتار آقای احمدی‌نژاد به این نتیجه رسیدم که کاندیدای ریاست‌جمهوری قبل از حضور در انتخابات حتما باید مورد بررسی‌ روانشناختی و روانپزشکی قرار بگیرد.

صدر پیشنهاد داد؛ تست روانپزشکی برای کاندیدای ریاست جمهوری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دکتر محمد صدر، مشاور ارشد وزیر امور خارجه و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با آرمان ملی گفت:  بنده پس از اینکه ترامپ در آمریکا به قدرت رسید و قبل از آن با مشاهده رفتار آقای احمدی‌نژاد به این نتیجه رسیدم که کاندیدای ریاست‌جمهوری قبل از حضور در انتخابات حتما باید مورد بررسی‌ روانشناختی و روانپزشکی قرار بگیرد.

وی تاکید کرد در چنین شرایطی اگر کسی دارای مشکلات شخصیتی یا نارسیسم باشد و به قدرت برسد آسیب‌های جدی به جامعه خواهد زد. به همین دلیل نیز با توجه به شخصیتی که در طول چهار سال گذشته از ترامپ مشاهده شده احتمال اینکه وی بازی انتخابات را به هم بزند و معادلات را به بهانه تقلب به هم بزند، وجود دارد. این در حالی است که طرف مقابل نیز ضعیف نیست و به‌راحتی بازی را واگذار نخواهد کرد که ترامپ بتواند با بهانه تقلب سرنوشت انتخابات را تغییر بدهد. این اتفاق در انتخاباتی که جورج بوش و الگور در آن حضور داشتند نیز رخ داده که در نهایت جورج بوش به ریاست‌جمهوری انتخاب شد. ترامپ دارای شخصیت غیر‌عادی است و به همین دلیل احتمال اینکه قصد داشته باشد معادلات انتخاباتی را به بهانه انتخابات به هم بزند وجود خواهد داشت.