پارسینه نوشت: برخی اخبار حاکی است که سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه ایران به ویروس کرونا مبتلا شده است. حسب اطلاعات رویداد۲۴ سردار حاجی زاده شب گذشته در یکی از بیمارستان‌های نظامی تهران بستری شده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در جریان شیوع کرونا در ایران، سردار حاجی زاده از ستاد‌های مختلف مردمی مبارزه با کرونا بازدید کرده بود. سپاه در جریان شیوع ویروس کرونا گروه‌های جهادی زیادی برای مقابله با این ویروس تشکیل داده که احتمالا برخی اعضای آن نیز در سرکشی‌ها یا بازدید‌های مختلف به کرونا مبتلا شده‌اند.
سردار ناصر شعبانی نخستین فرمانده باسابقه سپاه و معاون عملیات سابق قرارگاه ثارالله تهران بود که به کرونا مبتلا شد و البته به خاطر شدت بیماری درگذشت. پس از او فرزاد تذری معاون اسبق اداره سیاسی سپاه و از مسئولان اطلاعات سپاه پاسداران نیز بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
سردار خلبان امیر رامخو یکی از فرماندهان ارشد سپاه نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد. همچنین سرهنگ فرهاد دبیریان از اعضای سپاه پاسداران ایران نیز بر اثر کرونا در سوریه جان باخته است.
شنیده‌ها نشان می‌دهد که حال عمومی سردار حاجی زاده وخیم نیست و او تحت نظر پزشک در حال مداواست و احتمالا به زودی ترخیص خواهد شد.