رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که یک جلسه توجیهی برای مقامات ارشد آمریکایی برگزار شده که در آن به مقامات نظامی، امنیتی و اطلاعاتی این کشور درباره خطرهای انتقام احتمالی ترور سردار قاسم سلیمانی هشدار داده شده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شبکه خبری «ان بی سی نیوز» به نقل از مقامات ارشد آمریکایی گزارش داد، در این جلسه که اواخر ماه گذشته میلادی برگزار شده درباره تهدید علیه رهبران ارشد پنتاگون حتی زمانی که در داخل آمریکا هستند، هشدار داده شده است.  

بعضی مقامات گفتند در این جلسه توجیهی تاکید شده که این تهدید همچنان مطرح و ممکن است با انگیزه گرفتن انتقام ترور سردار سلیمانی رخ دهد اگرچه اطلاعات ارائه شده ارتباط قطعی را با این مسئله نشان نمی‌دهد.

مقامات گفتند در این جلسه اطلاعاتی مطرح شد که نشان می‌دهد هدف این تهدید رهبران نظامی آمریکا هستند، کسانی که در تصمیم گیری و عملیات ترور قاسم سلیمانی نقش داشتند.

بنابر گزارش ان بی سی نیوز، «مارک اسپر» وزیر دفاع این هفته به خاورمیانه و جنوب آسیا سفر کرده اما این سفر بیش از حد معمول مخفیانه بوده که نشان دهنده وجود یک نگرانی امنیتی است. خبرنگارانی که اسپر را در این سفر همراهی می‌کردند، اجازه نداشتند دیدار وی از بحرین یا اسرائیل را گزارش دهند تا زمانی که این سفرها پایان یابد.