«دنی دنون» سفیر پیشین رژیم صهیونیستی در سازمان ملل بعد از آن که «جو بایدن» خود را پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام کرد، هشدار داد این رژیم باید در رویکرد خود در قبال ایران تجدیدنظر کند.

هشدار دنون به تل‌آویو درباره ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«عاروتص شوع»، دنون در ابتدا پیروزی بایدن را تبریک گفت و سپس از ترامپ به خاطر اقدامات و خدماتش به رژیم صهیونیستی تشکر کرد.

وی در ادامه گفت که اطمینان دارد که روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی مانند قبل ادامه خواهد یافت، زیرا دو طرف اصول و دشمنان یکسانی دارند.

او سپس با اشاره به صحبت‌های قبل بایدن درباره تمایل به بازگشت به برجام گفت: اسرائیل اکنون باید در رویکردش در قبال تهدید ایران با توجه به قصد دولت جدید ایالات متحده برای بازگشت به توافق هسته‌ای اوباما تجدیدنظر کند.

دنون در ادامه با مطرح کردن ادعای تلاش ایران برای دستیابی به سلاح اتمی، گفت امیدوار است رژیم صهیونیستی و آمریکا در مقابل ایران کنار هم قرار بگیرند.  

«جو بایدن» پیش از این گفته بود در صورت پیروزی در انتخابات به توافقات بین‌المللی که ترامپ از آن خارج شده، بازمی‌گردد؛ او درباره بازگشت به برجام گفته بود در صورتی که ایران به تعهدات اولیه‌اش در برجام برگردد، او هم آمریکا را به این توافق بازخواهد گرداند.