ایرنا- شبکه خبری المیادین به نقل از منابع اسرائیلی، اقدام ترامپ رییس جمهوری آمریکا در بازنشر توئیت یک خبرنگار صهیونیست درباره ترور محسن فخری زاده را نشانه همکاری واشنگتن و تل آویو در این ترور دانست.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شبکه خبری المیادین جمعه گزارش داد که رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که از توئیت ترامپ این گونه برداشت می شود که عملیات ترور فخری زاده احتمالا کار مشترک آمریکا و اسرائیل بوده است.

رسانه ها صهیونیستی همچنین افزودند که  منابع اطلاعاتی آمریکا می گویند اسرائیل در ترور فخری زاده دست داشته است.

نیویورک تایمز نیز به نقل از سه مسئول اطلاعاتی گزارش داد که اسرائیل پشت ماجرای ترور فخری زاده قرار دارد.

رسانه ها امروز به نقل از منابع صهیونیستی، از احتمال دست داشتن تل آویو در ترور فخری زاده دانشمند هسته ای ایران خبر دادند.

شبکه خبری المیادین جمعه شب به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: مدیر کل پیشین وزارت امور راهبردی اسرائیل از فخری زاد به عنوان قاسم سلیمانی برنامه هسته ای ایران نام برد و گفت که چنین حادثه ای می تواند تنها از سوی تل آویو و واشنگتن انجام شود.

«یوسی کوبرفسر» افزود: فخری زاده، سلیمانی برنامه هسته ای ایران بود.

المیادین همچنین به نقل از رسانه های صهیونیستی به اظهارات اخیر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد که گفته است: این هفته کارهای زیادی انجام دادم و نمی توانم در باره همه آنها حرف بزنم.

المیادین افزود: نتانیاهو با این اظهارات به طور تلویحی به مشارکت احتمالی رژیم اسرائیل در ترور فخری زاده دانشمند هسته ای ایران اشاره می کند.

حوالی ساعت  ۱۵:۲۰ امروز (جمعه) هفتم آذرماه وقوع حادثه ای تروریستی به مرکز فوریت های پلیس اعلام شد و موقعیت ترور تحت پوشش کامل امنیتی نیروی انتظامی قرار گرفت.

به گفته حاضران در محل حادثه، یک خودرو نیسان کاملا تخریب و منفجر شده و خودروی دنا  هدف ترور مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

بر اساس گزارش های اولیه و شاهدان عینی، در پی این عملیات تروریستی رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع از سوی افراد ناشناس و در جریان درگیری مسلحانه با تیم محافظ وی ترور شده است.