در ادامه مطلب نکات مهم در رابطه با حمله کردن به دشمن را بیان می‌کنیم و در انتها به معرفی خدمات کوک سنتر که یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های خرید و فروش بازی در زمینه خرید و فروش اکانت کلش و خرید و فروش کلن کلش است، می‌پردازیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حتما تا به الان اسم این بازی محبوب را شنیده‌اید، در مورد کلش آف کلنز صحبت می‌کنیم که یک بازی آنلاین استراتژیک است و در آن قبیله‌های مختلف با یکدیگر می‌جنگند تا ستاره به دست آورند.

شرکت سوپرسل که سازنده این بازی است با همکاری ESL مسابقات قهرمانی کلش آف کلنز را برگزار می‌کند. جایزه این مسابقه یک میلیون دلار است که بین 8 تیم برتر مسابقه تقسیم می‌شود. اگر به این بازی علاقه دارید با رعایت جزئیات و نکات ریزی می‌توانید به مراحل بالاتر در این بازی دست پیدا کنید و جزو چند نفر اول بازی کلش آف کلنز در ایران باشید.

در ادامه مطلب نکات مهم در رابطه با حمله کردن به دشمن را بیان می‌کنیم و در انتها به معرفی خدمات کوک سنتر که یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های خرید و فروش بازی در زمینه خرید و فروش اکانت کلش و خرید و فروش کلن کلش است، می‌پردازیم.

خرید اکانت کلش

نکات مهم در رابطه با اتک کردن

امکان ندارد که بتوانید همه منابع دشمن را غارت کنید!

نباید این انتظار را داشته باشید که بتوانید در یک حمله، تمام غنائم دشمن را غارت کنید، بلکه میزان این غنائم به سطح دو قبیله و درصد لوت موجود در هر یک از ساختمان‌ها بستگی دارد.

به Clan Castle دشمن دقت کنید!

در حملاتی که میخواهید انجام دهید بهتر است ابتدا شرایط موجود را بسنجید و سپس اقدام به حمله کنید.

کلن کسل دشمن را جدی بگیرید، زیرا ممکن است نیرو‌های زیادی در آن جا کمین کرده باشند و تمام برنامه‌ریزی‌تان را برای حمله از بین ببرند که نتیجه آن نابودی تمام سربازانتان است؛ به همین منظور بهتر است قبل از حمله ابتدا چند نفر از سربازان‌تان را در محدوده کلن کسل قرار دهید تا بتوانید شرایط را بررسی کنید. اگر در آن محدوده سرباز‌هایی از آن جا خارج شدند، پس در کلن کسل نیرو‌های دشمن کمین کرده‌اند.

به خاطر داشته باشید که نباید سربازهای خود را یک مرتبه و ناگهانی در آن محدوده قرار دهید، چون امکان دارد سرباز‌ها به سرعت کشته شوند و نیروی دشمن نیز از کلن کسل خارج نشود.

با انتخاب گزینه Next ، بیس ضعیف‌تر را انتخاب کنید!

هنگامی که می‌خواهید حمله را آغاز کنید، به منظور اتک کردن، جستجوی خودکار آغاز می‌شود و تعدادی بیس به شما نشان داده می‌شود تا برای حمله از بین آن‌ها انتخاب کنید.

اگر در هر مرتبه گزینه Next را انتخاب کنید بیس بعدی ضعیف‌تر خواهد بود، اما در نظر داشته باشید که با هر مرتبه لمس این گزینه، طلا از دست می‌دهید. مقدار طلای دریافتی در زیر گزینه Next به نمایش در می‌آید.

برای کسب غنائم بیشتر به دهکده‌های مرده حمله کنید!

در بازی کلش آف کلنز برای اتک دادن دو نوع بیس وجود دارد. نوع اول، بیس‌های مرده (Dead Bases) هستند. بیس‌های مرده دهکده‌هایی هستند که از آخرین زمان آنلاین صاحب آن خیلی وقت گذشته است و کالکتور‌ها یا معادن آن پر است. هنگامی که به غنائم نیاز دارید، این دهکده‌ها گزینه خوبی برای تاراج هستند.

برای حمله به Dead Bases باید از سبک اتک بارچ استفاده کنید. فقط دقت کنید که برای این سبک، نقشه‌هایی مناسب هستند که در بیرون از دیوار و گوشه‌های تصویر قرار دارند تا بتوانید سریع‌تر به آن حمله کنید.

در مقابل دهکده‌های مرده، Live Bases قرار دارند که صاحب اکانت آن‌ها همیشه آنلاین هستند و دائما بازی می‌کند.

برای تشخیص این موضوع که دهکده مرده است یا زنده؛ منابع دشمن را نگاه کنید تا بتوانید به نوع وضعیت دهکده پی ببرید.

برای کسب سه ستاره در حمله باید تمام ساختمان‌های دشمن را نابود کنید!

تمام بازیکنان در بازی دنبال کسب ستاره بیشتر و دریافت کاپ هستند، اما شاید تا به الان متوجه نشده‌اید که سیستم ستاره‌دهی این بازی چگونه است؟

حملات کلش آف کلنز به گونه‌ای تنظیم شده است که اگر 50 درصد از ساختمان‌های دشمن تخریب شود یک ستاره دریافت می‌کنید.

اگر تالار شهر را تخریب کنید ستاره دوم را هم دریافت می‌کنید و در نهایت برای کسب سومین ستاره باید تمام سازه‌های دیگر دشمن را تخریب کنید.

به تله‌ها در بازی دقت کنید!

اکثر گیمرها کاملا اطراف تاون هال خود را دیوارچینی می‌کنند تا میزان دسترسی به آن کمتر شود و در بعضی موارد فقط یک راه ورود به درون قلعه به جا می‌گذارند.

این راه ورود قطعا با تله پر شده است، پس قبل از حمله کردن به دشمن به نحوه چینش دیوارها دقت کنید و اگر یک راه برایتان باز شده است به آن توجه نکنید، چون احتمالا درگیر حیله‌های دشمن می‌شوید و سریعا شکست خواهید خورد.

تله‌ها را ارتقا دهید!

باید تله‌ها را یکی یکی به‌روزرسانی کنید، زیرا زمانی که تله‌ها در حال ارتقاء یافتن هستند دیگر قابل استفاده نیستند و همچنین توسط حریف دیده می‌شوند. تله را برای ارتقاء به مکانی منتقل کنید که از دید دشمن خارج است.

برای به‌روزرسانی تله‌ها، ابتدا از تله‌های فنری شروع کنید، زیرا از بهترین و کاربردی‌ترین تله‌های موجود در بازی است و زمانی که آپگرید می‌شوند، ظرفیت سربازهایی که توسط آن‌ها قابل حذف هستند، افزایش می‌یابد.

بمب‌های مخفی از تله‌های رایج بازی است که قدرت آسیب‌رسانی خوبی دارند و برای دفاع از ساختمان‌های مهم از این نوع تله استفاده کنید.

جاینت بمب قدرت آسیب‌رسانی بسیار بالایی دارد و در صورت استفاده، محدوده نسبتا بزرگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سرباز‌های ساده مثل بربرین و آرچر‌ها به سادگی با این بمب از بین می‌روند.

اما جدا از تمام ترفندهای بالا، یک راه موفقیت در این بازی داشتن یک اکانت با لول بالا و همچنین جم و الماس زیادی است.

گرچه به دلیل فعالیت سایت‌های زیادی در زمینه خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز، شاید ندانید باید به کدام یک از آن‌ها اطمینان کنید. پس اجازه دهید یکی از بهترین و معروف‌ترین فروشگاه‌ها را معرفی کنیم.

کوک سنتر نامی آشنا برای تمام طرفداران بازی کلش اف کلنز

اگر بخواهید تنها از نکات بالا استفاده کنید، برای انجام آپگریدها و آپدیت‌های مختلف باید زمان زیادی در نظر بگیرید و با آن که خود این موضوع یکی از دلایل جذابیت این بازی است، ولی داشتن حس برتری در این بازی هیجان دیگری دارد.

برخی افراد با چند اکانت بازی می‌کنند، چون شاید دوست نداشته باشند زمان زیادی برای افزایش لول خود صبر کنند؛ بنابراین طبیعی است که زودتر بخواهند به مراحل بالای بازی برسند که راه‌حل آن‌ها خرید اکانت کلش است.

متاسفانه همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، در این سال‌ها شاهد کلاهبرداری‌های مختلفی در زمینه خرید و فروش اکانت این بازی معروف بودیم. مجموعه فروشگاه کوک سنتر معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه خرید و فروش بازی‌های سوپرسل و الماس و جم بازی‌های معروف دنیا است.

یکی از راه‌های اعتماد به این سایت‌، دقت به نماد اعتماد آن و هویت مدیران مجموعه است؛ از طرف دیگر، کوک سنتر توانسته است چندین نماد اعتماد الکترونیک و چندین نماد اعتماد پرداخت بانکی را دریافت کند تا اطمینان شما از خرید و اعتماد به مدیران این سایت بیشتر شود، بنابراین نه تنها خودتان از خدمات این سایت استفاده کنید و با یک کلن قدرتمندتر به جنگ رقبا بروید، بلکه با معرفی این سایت به سایرین جلوی کلاهبرداری افراد سودجو را بگیرید.