مهر/ روزنامه عرب زبان «رأی الیوم» با انتشار مطلبی تأکید کرد که انتقام بزرگ ایران به دنبال ترور شهید «محسن فخری‌زاده» در راه است و این انتقام، حتمی است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روزنامه عرب زبان «رأی الیوم» با انتشار مطلبی در خصوص جنایت ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، نوشت: بسیاری از رسانه‌های مختلف منطقه‌ای و جهانی پس از ترور دانشمند هسته‌ای ایران تأکید کردند که سازمان جاسوسی موساد در آن دست داشته است. این رسانه‌ها تأکید کردند که اقدام به ترور دانشمند هسته‌ای با چراغ سبز دولت ایالات متحده آمریکا انجام شد.

این روزنامه عرب زبان در ادامه تأکید کرد: واقعیت آن است که سازمان تروریستی موساد پیشتر نیز ترورهایی را علیه دانشمندان ایرانی انجام داده است. پیشتر این سازمان در ترور ۴ دانشمند ایرانی نقش آفرینی کرده است. هدف از این ترورها، ممانعت از دستیابی ایران به پیشرفت‌های علمی بوده است. این امکان نیز وجود دارد که سازمان جاسوسی موساد در دوره باقی مانده از دولت ترامپ دست به عملیات‌های جدیدی نیز بزند.

بدون شک انتقام بزرگ خون شهید «فخری زاده» توسط ایران حتمی است و مقامات ایرانی بارها بر روی این مسأله تأکید کرده‌اندرأی الیوم همچنین ادامه داد: بدون شک جمهوری اسلامی ایران انتقام اقدام تروریستی اخیر را خواهد گرفت و چه بسا اهدافی در سرزمین‌های اشغالی و یا سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد. این مقدمه‌ای برای انتقام بزرگ‌تر خواهد بود. همانطور که ایران پس از ترور شهید سلیمانی و نیز ابومهدی المهندس به این اقدام تروریستی پاسخ داد و پایگاه‌های آمریکا در عراق را هدف حمله موشکی قرار داد، به جنایت ترور شهید فخری زاده هم پاسخ خواهد داد.

در ادامه مطلب این روزنامه عرب زبان آمده است: البته باید به این نکته اشاره کرد که رهبران ایران دست به یک عملیات سریع نمی‌زنند تا در دام صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها گرفتار نشوند؛ آنها در زمان و مکان مناسب پاسخی را خواهند داد که موفقیت‌آمیز بودن آن تضمین شده باشد.

رأی الیوم همچنین نوشته است: قطعاً هفته آتی سرشار از اتفاقات غیرقابل پیش بینی خواهد بود و انتقام بزرگ، حتمی است. تا به امروز بسیاری از مقامات سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین بسیاری از گروه‌های مقاومت در منطقه بر لزوم گرفتن انتقام خون شهید محسن فخری‌زاده تأکید کرده‌اند.

عناصر تروریستی عصر جمعه هفتم آذرماه سال جاری با کمین در مسیر خودروی حامل «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در یک عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

اگرچه هنوز هیچ‌کس عهده‌دار مسئولیت ترور شهید محسن فخری‌زاده نشده است، اما این اتفاق نظر وجود دارد که این اقدام تروریستی در اتاق فکر مشترک آمریکا- رژیم صهیونیستی تدارک دیده شده است.