یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

متن تذکرات کتبی که در جلسه علنی  امروز مجلس توسط علی کریمی فیروزجایی قرائت شد، به شرح زیر است:

حسین میرزایی نماینده اصفهان به همراه ۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم تسریع در پرداخت خسارت وارده به جایگاه داران سوخت.

الهام آزاد نماینده نایین به وزیر راه: رسیدگی به نبود حتی یک متر جاده دوبانده بین شهری در خور و بیابانک و لزوم رسیدگی به وضعیت نابسامان جاده های شهرستان های خور و بیابانک و عدم اقدام عملیاتی و مشهود جهت رفع این مشکل بزرگ.

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر اقتصاد: بازنگری در اخذ مالیات از تراکنش های قبل از سال ۹۳ از تولیدکنندگان و اصناف کشور به خصوص از مردم ارومیه. به وزیر کشاورزی: لزوم تامین بذر گندم و جو برای کشت در استان آذربایجان غربی

محمد کعب عمیر نماینده شوش به وزیر اقتصاد: دلایل عدم جذب کارگزاران و کارکنان سهام عدالت چیست.

احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر کشور: رسیدگی به مشکلات و نارضایتی ناشی از سایت پسماند زباله شهر بندرعباس در نزدیکی شهر بندرعباس و در جوار روستاهای جمال احمد و تپه سیاه.

علی اصغر خانی نماینده شاهرود به وزیر کشور: رسیدگی به انتصاب نیروهای غیربومی در استانداری استان سمنان.

پژمانفر نماینده مشهد به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: چرا در شرایط فعلی دولت برخلاف بند پ ماده ۷ احکام دائمی برنامه توسعه عمل می کند و بخشی از انسولین وارداتی را به صورت آزاد و بدون ثبت در سامانه تیتک به فروش می رساند که این موضوع باعث شده نظارت کامل صورت نگیرد و خروجی زنجیره تامین دارو به طور کامل قابل رصد نباشد.