شانزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی با موضوع بازآفرینی اکو سیستم منابع انسانی بصورت وب کنفرانس در سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

"چالش‌ها و راهبرد‌های منابع انسانی ایران درسده نو"، "تجارب منابع انسانی سازمان‌های ایرانی در مواجه با بحران ویروس کرونا با تاکید بر بخش بهداشت و درمان"، "تکنولوژی‌های منابع انسانی و بستر‌های فرهنگی و زیرساخت‌های دورکاری و کار در منزل"، "مدیریت تجربه کارکنان" و " یادگیری الکترونیک " از جمله موضوعات محوری این کنفرانس هستند.

از دیگر موضوعات محوری این کنفرانس می‌توان به "مسئولیت اجتماعی مدیران منابع انسانی با تاکید بر توسعه سرمایه اجتماعی"، "حمایت و مراقبت از کارکنان (سلامت، مدیریت ترس و استرس و ...) دوران بحران و پسا کرونا"، "نقش اخلاق حرفه‌ای در تاب آوری کسب و کارها"، "بازآفرینی نقش‌ها و فرآیند‌های منابع انسانی در سازمان ها" و "رهبری امیدبخش، حکمرانی خوب منابع انسانی و بازآفرینی ارزش‌ها و معنویت" اشاره کرد.

گفتنی است این کنفرانس توسط سازمان مدیریت صنعتی با حمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و همکاری انجمن مدیریت منابع انسانی ایران برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی www.HRDConf.ir مراجعه فرمایند.

4ea96de9-b706-4521-8130-0169ff51adbe