رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی شکایات از عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی و رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری مستعفی وزارت بهداشت در این کمیسیون خبر داد.

بررسی شکایت از آخوندی و ملک زاده در کمیسیون اصل ۹۰
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از ارسال شکایات از عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی و همچنین رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری مستعفی وزارت بهداشت به این کمیسیون، خبر داد.

وی با بیان اینکه شکایتهایی نسبت به حوزه کاری آقای ملکزاده به کمیسیون رسیده است، افزود: مکاتباتی از سوی کمیسیون اصل 90 درباره شکایت های واصله با معاون تحقیقات و فناوری مستعفی وزارت بهداشت انجام شده است. وی توضیحاتی را پیرامون این موضوعات ارائه کرده؛ کمیسیون اصل 90 در روزهای پیش رو گزارشات تکمیلی را اخذ و بررسی خواهد کرد و پس از آن جمعبندی نهایی کمیسیون با حضور ملکزاده و اشخاصی که به این موضوعات مربوط هستند انجام خواهد داد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه شکایتهای واصله از عباس آخوندی به کمیسیون نیز مربوط به نحوه عملکرد وزیر سابق راه و شهرسازی است، بیان داشت: شکایت از آخوندی مربوط به عملکردش در حوزه مسکن به ویژه مسکن مهر است که این شکایات نیز در دست بررسی است.

حجت الاسلام پژمانفر تصریح کرد: شکایات از این 2 شخص و وارد بودن و نبودن شکایات در حال بررسی است لذا تا زمانی که کمیسیون به جمعبندی نرسد در این باره اظهار نظر نخواهد کرد.