4 زن مرموز در مشهد زمانی رازشان فاش شد که پلیس در صحنه سرقت آنها را به دام انداخت.

4 زن مرموز مرد از آب درآمدند / مشهد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۴ متهم باند حرفه‌ای سرقت‌های شبانه خودرو در بلوار "توس" خبر داد.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت شبانه خودروهای مدل پایین در محدوده بلوار توس موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری کاظم آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری کاظم آباد با یک سری تحقیقات گسترده میدانی مخفیگاه اعضای این باند را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و ۲ عضو این باند را که از افراد سابقه دار هستند را دستگیر و در بازرسی از محل تعدادی زیادی قطعات اوراق شده خودرو، از قبیل کپسول گاز، ضبط و پخش، رینگ و لاستیک، سپر و ...کشف کردند.

سرهنگ صارمی ساداتی اظهار کرد: متهمان ۵۲ و ۳۰ ساله پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های علمی پلیس به ۲ فقره سرقت خودرو پیکان وانت و پراید در محدوده بلوار توس با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کردند.

انهدام باند حرفه ای سرقت خودرو در پوشش لباس زنانه در مشهد

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: تیم تجسس کلانتری کاظم آباددر ادامه این عملیات تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری ۲ عضو دیگر این باند آغاز و سرانجام روز گذشته محل اختفای آنان را محدوده توس ۷۵ شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه با تیراندازی متهمان را دستگیر و در بازرسی از محل یک تنه موتور سیکلت اوراق، یک دستگاه دوچرخه و ۱۰۰ عدد برس کشف کردند.

وی گفت: در بازجویی‌های تکمیلی متهمان که همگی مرد هستند و یکی از آنان با پوشش زنانه در سرقت‌ها حضور داشته به ۴ فقره سرقت خودروهای مدل پایین اعتراف و اعلام داشتند به صورت زوجی و در پوشش لباس زنانه خودرو های مدل پایین را شناسایی و پس از سرقت با انتقال خودروها به پاتوق‌شان آنها را اوراق و به فردی مالخر به فروش می رساندند.

این مقام انتظامی افزود: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی همدستان و افراد مالخر با هماهنگی مقام قضایی ادامه دارد.