در ادامه این مقاله قصد داریم تا یک راهنمای جامع برای افرادی ارائه دهیم که تمایل به استفاده از خدمات شرکت‌های اعزام نظافتچی دارند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هنگامی که برای اولین بار وارد یک محیط مجلل یا هتل پنج ستاره می‌شویم؛ نخستین چیزی که توجه ما را به خود جلب می‌کند دکوراسیون گران‌قمیت نیست، بلکه تمیزی محیط و نظافت آن است. در صورتی که اتاق هتل پنج ستاره بوی مطبوعی نداشته باشد یا بر روی مبلمان لوکس خانه لکه‌ای مشاهده شود؛ باعث انزجار ما خواهد شد. در فرهنگ و دین کشور ما بر روی نظافت و پاکیزگی تاکید بسیار زیادی شده است و آلودگی‌ها و میکروب‌ها باعث بیماری‌های جسمانی و روانی خواهد شد. بنابرین پاکیزگی محیط و تمیز نگه داشتن مداوم محل زندگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای بالا بردن سطح بهداشت و زیبایی خانه، باید تمام وسایل، مبلمان، فروش و ملافه‌ها به صورت مداوم تمیز شوند. از آنجایی که مشغولیت‌های زندگی مدرن تمام زمان ما را به خود اختصاص داده است شاید فرصت کافی برای گردگیری و تمیز نگه داشتن محل زندگی نداشته باشیم. به همین خاطر بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از نیروی کمکی استفاده کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا یک راهنمای جامع برای افرادی ارائه دهیم که تمایل به استفاده از خدمات شرکت‌های اعزام نظافتچی دارند.

1

اهمیت نظافت‌ مداوم

جالب است بدانید تحقیقات و مطالعات روان‌شناختی نشان می‌دهد که زندگی در یک محیط آلوده و کثیف امکان ابتلا به بیماری‌های روانی و افسردگی را افزایش می‌دهد. به صورت کلی پاکیزگی و نظم همیشگی محل زندگی یک عامل مهم برای ایجاد احساس خوب و تعامل بیشتر افراد خانواده است. علاوه‌براین سلامتی اشخاص و دوری از میکروب‌ها و آلودگی‌های محیطی نقش موثری در بروز بیماری‌های عفونتی و تنفسی دارد.

2

یک پژوهش مهم در حوزه جراحت‌های روزانه و انواع آن‌ها در انگلیس انجام شده بود. نتایج این تحقیق نشان می‌داد که سالانه حدود سه میلیون نفر بر اثر جراحات خانگی به بیمارستان مراجعه می‌کنند! منظور از جراحات خانگی پدیده‌هایی مانند سر خوردن، بریدن پا در اثر برخورد با اشیا تیز و مشکلات تنفسی یا آلرژی در اثر تهویه نامطبوع است. تمیز نگه داشتن مداوم سطوح و جمع کردن وسایل می‌تواند این آمار را به صورت چشم‌گیری کاهش دهد.

3

اکنون که به ضرورت نظافت مداوم خانه و محل زندگی پی بردیم، به چگونگی انجام این کار می‌پردازیم. در گذشته مسئولیت نظافت خانه بر دوش مادران یا فرزندان بود اما امروزه به دلایل تحولات تمدنی، وضایف و مسئولیت‌ها تغییر کرده‌اند. این روزها بسیاری از زنان مانند مردان شاغل هستند و زمان زیادی را در خارج از خانه سپری می‌کنند به علت مشغله‌های کاری نمی‌توانند به صورت روزانه یا هفتگی اطراف خود را تمیز کنند. به همین منظور کمک گرفتن از یک نظافت‌چی آقا یا خانم در زندگی امروزه اهمیت زیادی پیدا می‌کند. خوشبختانه دنیای دیجیتال و بستر اینترنت امکانات زیادی را در اختیار ما قرار داده است و ما می‌توانیم از میان گزینه‌های بسیار زیادی که مقابل ما قرار داد انتخاب کنیم. در بخش بعدی به معرفی و بررسی چهار نکته مهم می‌پردازیم که توجه به آن‌ها هنگام انتخاب شرکت نظافتی اهمیت دارد.

نکات مهم در انتخاب شرکت نظافتی:

همان‌طور که گفتیم دنیای آنلاین امروزه ما را بین گزینه‌ها و خدمات متعددی سردرگم می‌کند. به منظور خارج شدن از این سردرگمی و انتخاب بهترین گزینه، باید قبل از اقدام به چهار نکته زیر توجه کنیم:

  1. هزینه و ساعات کار: قیمت خدمات یک مجموعه تاثیر بسیار زیادی در انتخاب یا عدم انتخاب آن دارد. بسیاری از شرکت‌ها قیمت به ظاهر مناسبی را ارائه می‌کنند اما نظافت‌چی بعد از دو یا سه ساعت کار را به اتمام می‌رساند. هنگام انتخاب نظافتچی خود به این موضوع توجه داشته باشید و دقت کنید که قیمت ارائه‌شده مطابق با ساعات کاری باشد.
  2. ضمانت‌های اجرایی مجموعه: آیا شرکت نظافتی هزینه حمل و نقل نظافت‌چی را برعهده می‌گیرد؟ مواد شوینده برعهده کارفرما است یا نظافتچی؟ آیا نظافتچی‌ها بیمه‌ دارند یا اگر حین کار اتفاقی برای آن بیفتد کارفرما باید پاسخگو باشد؟ تضمین کیفیت کار به چه صورت است؟ بررسی این موضوعات و انتخاب بهترین گزینه تاثیر بسیار زیادی در کیفیت خدمات دریافتی و رضایت بیشتر از مجموعه خواهد داشت.

4

  1. پاسخ‌گویی و پشتیبانی: یکی از مشخصه‌های شرکت نظافتی خوب، ضمانت کیفیت کار است. به این معنا که اگر کارفرما از کیفیت خدمات ارائه‌شده رضایت نداشت شرکت تضمینی معتبر در مقابل آن ارائه کند.
  2. دامنه خدمات اجرایی: آیا شرکت خدماتی تنها نظافت منزل انجام می‌دهد یا فعالیت‌هایی مانند سم‌پاشی، نظافت راه‌پله‌ها و شستشوی دیوارها و فرش‌ها را برعهده می‌گیرد؟ تنوع خدمات یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت نظافتی خوب است.

8

مجموعه‌های بسیار زیادی در حوزه ارائه خدمات آنلاین نظافت منزل فعالیت می‌کنند. اگر شما هم در دسته افرادی قرار دارید که زمان کافی برای تمیز کردن ندارند می‌توانید از خدمات این شرکت‌های نظافت منزل بهره بگیرید. در ادامه به معرفی یکی از معتبرترین مجموعه‌های خدماتی نظافت می‌پردازیم.

نظافت ایرانیان:

نظافت ایرانیان، یکی از بزرگترین مجموعه‌های آنلاین در حوزه نظافت منزل است که متناسب با نیاز شما خدمات خود را در تمامی مناطق تهران ارائه می‌کند. موضوعی که این مجموعه را از سایرین متمایز می‌کند؛ سرعت، کیفیت ارائه خدمات و رعایت نکات ضروری هنگام نظافت است.

22

معیارهای «نظافت ایرانیان» برای جذب و تایید صلاحیت نیروها بسیار دقیق بوده و کادر این مجموعه از نظر عدم اعتیاد و سوپیشینه قابل تایید هستند. علاوه بر این، کادر این مجموعه دارای بیمه حوادث از سوی شرکت هستند و در صورت جراحت، مسئولیت آن بر عهده مجموعه خواهد بود.

هزینه نظافت منزل مجموعه «نظافت ایرانیان» بر اساس ساعات کار و جنسیت نظافتچی تعیین می‌شود. طبق قانون نظافتچی خانم دستمزد بیشتری نسبت به آقایان دریافت می‌کند. ساعات کار کاملا قابل انعطاف و متغیر بوده و بر اساس خواسته شما تعیین می‌گردد.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مجموعه، پشتیبانی و پیگیری مداوم آن است. درصورتی که از نظافتچی آقا یا خانم و خدمات ارائه‌شده رضایت نداشتید، می‌توانید از طریق این لینک با پشتیبانان مجموعه در ارتباط باشید.

 

شرکت نظافت ایرانیان و دامنه گسترده‌ای از خدمات نظافت منزل و سایر خدمات عمومی را ارائه می‌کند که می‌توان آن‌ها را در لیست زیر خلاصه کرد:

  • نظافت منزل
  • نظافت راه‌پله
  • سم‌پاشی
  • نگه‌داری کودک و سالمند
  • نقاشی ساختمان
  • نماشوری
  • جابه‌جایی اثاثیه
  • پذیرایی مراسم

و...

شرکت «نظافت ایرانیان» در تمامی نواحی تهران (شمال، جنوب، شرق و غرب) آماده خدمت‌رسانی است. شما می‌توانید از طریق شماره تماس‌های زیر به نیروهای خدماتی دسترسی داشته باشید:

  • شمال 22639189 _ 88750018
  • غرب 44480570 _ 66127510
  • شرق 77833004 _ 77036406
  • جنوب 55981691 _ 36051481