مشهد بزرگ‌ترین شهر مذهبی و یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری در ایران است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سالیانه میلیون‌ها زائر و مسافر با تور هوایی مشهد از سرتاسر دنیا به این شهر سفر می‌کنند. این موضوع باعث شده به منظور رفع نیازهای مسافران امکانات و خدمات قابل توجهی در مشهد ایجاد شود تا مسافران عزیز سفر لذت‌بخشی را تجربه کنند. یکی از مهم‌ترین نیازهای مسافران در تور مشهد، خوردوخوراک است؛ باتوجه به اینکه در مشهد رستوران‌های بی‌شماری وجود دارد، انتخاب از میان آن‌ها برای مسافران سخت خواهد بود. بدون شک آگاهی از بهترین رستوران های مشهد منجر می‌شود مسافران غذای باکیفیت و بهداشتی میل کنند. درادامه با علی بابا همراه باشید تا با بهترین رستوران های مشهد از نظر مسافران آشنا شوید.

هتل

بهترین رستوران های مشهد

با مطلع شدن مسافران از رستوران‌های شناخته شده و معروف مشهد که اولویت آن‌ها کیفیت غذایی است، با خیال آسوده با تور مشهد ارزان از تهران به مشهد سفر کرده و به این رستوران‌ها بروید.

رستوران باغ زیتون دو

رستوان باغ زیتون که نام سابق آن سجاد بود، انواع غذاهای ایتالیایی ازجمله پاستا و پیتزا را سرو می‌کند؛ این رستوران برای طرفداران غذاهای ایتالیایی بهترین انتخاب است. شما با چشیدن طعم غذا در این رستوران یک خاطره به‌یادماندنی را در تور مشهد تجربه خواهید کرد. یکی از بهترین غذاهای منوی این رستوران، استیک خوشمزه و پرطرفدار رستوران باغ زیتون دو است.

آدرس: بلوار سجاد، بهار 10، خیابان 3/10

تلفن: 05137621382

رستوران معین درباری

این رستوران از رستوران‌های به نام و قدیمی شهر مشهد است که کم‌تر کسی پیدا می‌شود به این رستوران نرفته باشد. فضای داخلی سالن رستوران سنتی بوده و دیوار و سقف این رستوران آیینه کاری شده تا از زیبایی این رستوران لذت ببرید. در رستوران معین درباری انواع غذاهای ایرانی همراه سالاد بار و میز اردو سرو می‌شود. معروف‌ترین غذای رستوران معین درباری شیشلیک است که طرفدارن زیادی دارد.

آدرس: حدفاصل پاسداران دو و چهار

تلفن: 0518598898 _ 0518598985

رستوران پسران کریم

این رستوران به‌عنوان اولین رستوران مشهد معرفی شده که در سال 1359 در خیابان طالقانی آغاز به فعالیت کرده است. رستوران پسران کریم در سال 1376 به محلی واقع‌در بلوار خیام 23 (فرهاد 22) نقل مکان کرد. اعضای این رستوران همواره تلاش خود را کرده‌اند از بهترین مواداولیه برای تهیه منوی غذایی رستوران پسران کریم استفاده کند.

آدرس: بلوار سجاد، خیابان فرهاد 22 انتهای کوچه سمت راست

تلفن: 05137623450 – 05137685053

رستوران الماس

در تور مشهد هوایی بعد از رسیدن به این شهر به یکی از بهترین‌های رستوران‌های محبوب مشهد بروید. یکی از خاص‌ترین و شیک‌ترین رستوران های شهر مشهد رستوران الماس است؛ این رستوران در طبقه هشتم قرار داشته و امکان مشاهده حرم مطهر امام رضا وجود دارد که از نقاط قوت این رستوران است. در رستوران الماس انواع غذاهای ایرانی و خارجی با کیفیت بالا سرو می‌شود و هر فرد با ذائقه غذایی متفاوت می‌تواند به این رستوران برود.

آدرس: خیابان امام رضا بعد از امام رضا 29

تلفن: 05135590490

چلو کبابی امید

از قدیمی‌ترین چلو کبابی‌های معروف مشهد، چلو کبابی امید است که نزدیک به یک قرن قدمت دارد. این کبابی در بیش‌تر مواقع شلوغ بوده و در شهر مشهد محبوبیت زیادی دارد. پیشنهاد می‌کنیم در تور مشهد هوایی به کبابی امید بروید؛ چراکه بهترین کوبیده‌های این شهر در این رستوران سرو می‌شود.

تلفن: 05135590490_05132222550

آدرس: خیابان امام خمینی

رستوران شایان

در رستوران شایان امکان میل کردن غذا در سالن رستوران و فضای باز وجود دارد. از نظر افرادی که به این رستوران رفته‌اند، سرویس‌دهی عالی رستوران شایان بسیار موردپسند قرار آن‌ها گرفته است. غذاهای این رستوران خوشمزه هستند و با بهداشت کامل آماده شده‌اند، شیشلیک رستوران شایان از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران است. حتما در تور مشهد طعم غذاهای خوش طعم رستوران شایان را امتحان کنید.

آدرس: قبل از شاندیز، نرسیده به میدان پدیده

تلفن: 05134282708

رستوران ایتالیایی لیمو

از رستوران‌های شیک و امروزی شهر مشهد است که برای دوست‌داران غذاهای ایتالیایی یکی از بهترین انتخاب‌ها بوده و انواع پیتزا و سالاد در رستوران لیمو سرو می‌شود. این رستوران با فضای آرام، دنج و کیفیت بالا یکی از انتخاب‌های فوق‌العاده برای مسافران تور مشهد از تهران است.

آدرس: میدان آزادی، میدان پارک نبش آزادی یک، جنب تالار و رستوران رویال طلایی

تلفن: 05138403390

رستوران نسیم لبنان

تعداد بسیاری از مسافران عرب از داخل و خارج از ایران با تور مشهد هوایی به این شهر سفر می‌کنند. به‌همین سبب برای رقم زدن خاطره‌ایی ایده‌آل رستوران نسیم لبنان با منوی غذاهای عربی، میزبان مسافران و مردم شهر مشهد است. بهترین و خاص‌ترین غذای این رستوران، شاورمای لبنانی بوده که بی‌شک ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارد.

آدرس: سه‌راه ادبیات، روبروی جهاد دانشگاهی مشهد

تلفن: 05138484010

پیتزا شبدیز

یکی دیگر از بهترین فست‌فودی‌های مشهد، پیتزا شبدیز است که از رستوران‌های پرطرفدار این شهر به‌شمار می‌رود. فضای داخلی این رستوران بسیار خاص و زیبا است. شما قطعا از میزبانی و طعم پیتزاها راضی خواهید بود.

آدرس: بلوار هفت تیر، نبش هفت 15

تلفن: 05138666666

هتل

خانه استیک تنور

طعم استیک به سبک ایتالیایی را در خانه استیک تنور با سرویس‌دهی اروپایی را در این رستوران تجربه کنید. دکوراسیون داخلی این رستوران خاص بوده و به سبک نئوکلاسیک چیدمان شده است. توصیه می‌کنیم هنگام سفارش غذا نوع طبخ موردعلاقه غذا‌ را به سالن‌دار بگویید تا از طعم استیک راضی باشید.

آدرس: خیابان شهید کلانتری، انتهای نوفل لوشاتو، جنب استخر راد

تلفن: 05138781551

امیدواریم با لیست ارائه‌شده در مدت زمان اقامت در تور مشهد از تجربه صرف غذا کنار عزیزانتان در بهترین رستوران های مشهد لذت ببرید.