حملات سایبری گسترده به آمریکا و وزارتخانه ها و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی مختلف آن، این کشور را در بحرانی سخت قرار داده است. در آینده ، احتمالا شاهد افشای اطلاعات مهم و تکان دهنده ای در خصوص فعالیت های آمریکا در حوزه های مختلف باشیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

برخی تحلیلگران معتقدند که هکرها، اکنون به محرمانه ترین اطلاعات ممکن در خصوص فعالیت های مخرب هسته ای ، نظامی، تسلیحاتی، امنیتی و اقتصادی آمریکا دست پیدا کرده اند و همین مسئله در آینده، به پاشنه آشیلی برای حاکمیت ایالات متحده تبدیل خواهد شد. حجم این اطلاعات به اندازه ایبالاست که افشای آن ها سال ها به طول خواهد انجامید. نهادهای امنیتی آمریکا در خصوص این حملات سایبری گسترده سکوت کرده اند. نکته جالب توجه این که سازمان سیا و پنتاگون، خود نیز نتوانسته اند در مقابل حملات فوق حرفه ایاخیر هکرها جان سالم به در ببرند و بسیاری از اطلاعات آن ها در اختیار هکرها قرار گرفته است. اکنون شاهد وقوع بحرانی در آمریکا هستیم که مواجهه با آن، چه از سوی جمهوری خواهان و چه از سوی دموکرات ها ناممکن به نظر می رسد!

 حملات سایبری گسترده به آمریکا 

با گذشت چند روز از اولین گزارش حمله سایبری به نهادهای دولت آمریکا، سازمان های اطلاعاتی و امنیتی این کشور می گویند این حملات ادامه دارد و به دلیل پیچیدگی و گستردگی میزان خسارات ناشی از آن همچنان نامعلوم است.FBI (پلیس فدرال آمریکا)، مدیر اطلاعات ملی و آژانس امنیت سایبری و زیرساختی آمریکا در بیانیه ای مشترک اعلام کردند کارگروه ویژه ای برای پاسخ به این حملات پیچیده که آن را قابل توجه و مستمر خوانده اند، تشکیل داده اند.