اگر شما نیازمند سایت برای کسب و کارتان هستید، لطفا این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید حتما نیازمند یک وب‌سایت هستید چرا که لازمه‌ی ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ داشتن سایت می‌باشد و قطعا از اهمیت دنیای دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروزمطلع هستید . اگر شما هم نیازمند سایت برای کسب و کارتان هستید، لطفا این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

آیتم های موردنیاز در یک طراحی سایت خوب :

هاست با کیفیت : هاستی که سرعت آن خوب باشد و دچار قطعی نشود تا سایت ما همیشه در دسترس کاربران باشد. معمولا آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ به دلیل تجربه‌ای که دارند می‌توانند هاست‌های با کیفیت را به شما معرفی کنند و یا خریداری کنند.

دامنه : دامنه باید تا جایی که امکانش هست کوتاه باشد ، نوشتن آن سخت نباشد و به شکلی باشد که در ذهن ماندگار باشد.

ظاهر گرافیکی سایت : اولین نکته ی که در یک طراحی سایت خوب باید در نظر گرفته شود ظاهر گرافیکی آن است.

  • سایت بدون لوگو معنی ندارد، کسب و کار شما باید قطعا دارای لوگو باشد و از آن در سایت استفاده شود
  • سایت باید داری هارمونی رنگ ها متناسب با لوگو و هویت بصری آن سازمان و یا کسب و کار باشد و این هارمونی رنگ بایستی با نوع کسب و کار متناسب باشد.
  • فونتی که برای متن ها و عنوان ها استفاده می شوند باید در عین زیبایی کاملا خوانا باشند و از سایز مناسب استفاده شود. شما می‌توانید دو نوع فونت در سایتتان استفاده کنید، یک فونت تزئینی و زیبا برای عنوان ها و  یک فونت ساده برای متن‌ها. دقت کنید که از فونت تزئینی برای متن‌ها استفاده نشود چراکه خوانایی مطالب سایت را پایین میاورد.
  • استفاده از عکس هایی با کیفیت بالا و سایز مناسب . در یک وب سایت عکس ها و فونت بسیار در زیبایی سایت تاثیرگذار هستند پس این موارد را اصلا دست کم نگیرید.

https://aradima.com/

کاربردی بودن سایت: بعد از ظاهر گرافیکی سایت نکته‌ی مهم دیگر برای طراحی سایت کاربردی بودن آن است به این معنا که سایت موضوع فعالیت و کسب وکار شما را به خوبی نشان دهد و محصولات و خدمات شما را معرفی کند و از عکس هایی استفاده شود که کاملا گویا محصولات و خدمات کسب و کار باشد .در ضمن  کاربر به راحتی به تمام نقاط سایت دسترسی داشته باشد و از هرجای سایت سریع  بتواند اطلاعات تماس و راه‌های ارتباطی را ببیند.

رعایت اصول و  استانداردها‌ی سئو : در یک طراحی سایت خوب نباید از عکس‌ها و فایل‌های حجیم استفاده شود، چراکه باعث بالا رفتن سرعت لود سایت می‌شود که این اصلا برای کاربران مطلوب نیست و باعث می‌شود از سریع از سایت خارج شوند و تمایلی به دیدن سایت نداشته باشند و در نتیجه گوگل به سایت امتیاز منفی می‌دهد. رعایت اصول محتوا گذاری هم از نکات مهم سئو سایت می‌باشد.

ریسپانسیو بودن (واکنش گرا ) سایت : طبق آمارهای اعلام شده از طرف گوگل حدود 47 درصد از جستجوها با استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند و حدود 3 درصد از جستجوها با استفاده از تبلت ها انجام می‌شود. پس بسیار مهم است که یک سایت در دستگاه موبایل و تبلت هم درست نشان داده شود و کاربران بتوانند براحتی از آن استفاده کنند و تجربه کاربری خوبی از آن داشته باشند.

https://aradima.com/

قیمت طراحی سایت : هزینه در طراحی سایت یک پارامتر بسیار مهم است چراکه در کیفیت، طراحی و زمانی که روی سایت گذاشته می‌شود، تاثیر می‌گذارد. پایین بودن قیمت طراحی سایت و یا بالا بودن قیمت دلیل بر خوب بودن طراحی سایت نیست، زمانی که شما طراحی سایت خود را به یک شرکت طراحی سایت و یا آژانس دیجیتال مارکتینگ می سپارید هزینه‌ای که به شما اعلام می‌شود باید متناسب با خدماتی که به شما ارائه می‌دهند باشد، به عنوان مثال اگر هاست و دامنه برای شما خریداری کنند و یا سئو داخلی برای شما انجام دهند به طبع هزینه بالاتر می رود و در غیر اینصورت هزینه پایین‌تر است .

چگونه یک شرکت طراحی سایت خوب را پیدا کنیم؟

اگر به دنبال یک شرکت برای طراحی سایت هستید بهتر از موتور جستجوگر گوگل استفاده کنید و به عنوان مثال عنوان " طراحی سایت در اصفهان "و یا" سئو سایت در اصفهان " را سرچ کنید ، حتما می دانید که برای طراحی سایت و سئو،لزوما نیاز نیست از شرکتی کمک بگیرید که در شهر شماست ما اگر آن شرکت در شهری باشد که شما هم هستید می‌توانید از مشاوره‌های حضوری بهره‌مند شوید و روند ارتباط گیری و تبادل اطلاعات راحتتر انجام شود سپس وب سایت آن شرکت و یا دیجیتال مارکتینگ را باز کنید اطلاعات داخل سایت را مطالعه کنید و حتما نمونه کارهای آنها را ببینید ، اگر نمونه کار آنها مورد پسند شما بود اطلاعات تماس آنرا بردارید و با آنها در تماس باشید.