اکبر افتخاری گفت: افق کوروش با یک برنامه ارزشمند و خداپسندانه قرار است برای دو هزار نفر از فرزندان بازنشستگان عزیز ایجاد اشتغال کند. ضمن اینکه درصد تخفیف این فروشگاه در آینده نزدیک افزایش بیشتری خواهد داشت.

برنامه افق کوروش برای استخدام دو هزار نفر از فرزندان بازنشستگان عزیز، ارزشمند و خداپسندانه است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش؛ اکبر افتخاری؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در حاشیه مراسم امضاء تفاهم نامه استخدام دوهزار نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری میان این صندوق و شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش گفت: افق کوروش با یک برنامه ارزشمند و خداپسندانه قرار است برای دو هزار نفر از فرزندان بازنشستگان عزیز ایجاد اشتغال کند. ضمن اینکه درصد تخفیف این فروشگاه در آینده نزدیک افزایش بیشتری خواهد داشت.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری پس از امضاء تفاهم نامه با شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش که در جریان افتتاح ساختمان مرکز فرهنگی و موزه بازنشستگان کشوری با حضور دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد در گفتگو با اصحاب رسانه ادامه داد: اجرای طرح های رفاهی، ایجاد نقطه امید و اعتماد در بین مشترکان صندوق بازنشستگی و افزایش کیفیت و تنوع کالا و خدمات را ضروری می کند.

آقای افتخاری با بیان اینکه تلاش می شود تا این خدمات، ارتقاء یافته و هر ماه یک طرح جدید معرفی و عملیاتی شود اظهار داشت: هفته گذشته طرح آزمایش آنلاین برای آن دسته از بازنشستگان و مشترکان صندوق بازنشستگی که نیاز به دریافت خدمات پزشکی، آزمایش و ویزیت در منزل دارند آغاز شده تا این خدمات را نسبت به سایر مراکز آنلاین، ارزان تر شده و در قالب کمک هزینه صندوق،  تا سقف ۵۰۰ هزار تومان به ایشان پرداخت شود.

وی با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده با شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش افزود: افق کوروش ضمن آغاز طرح جدید و ویژه خود وعده داده است خدمات دیگری را نیز  برای بازنشستگان برنامه ریزی نموده و در آینده نزدیک، درصد تخفیف خود به بازنشستگان کشوری را افزایش بیشتری خواهد داد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پایان با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت کالا و خدمات از سوی شرکت های طرف قرارداد به مشترکان صندوق بازنشستگی گفت: خوشبختانه امروز این طرح های رفاهی الگویی برای سایر صندوق های بازنشستگی شده و آن ها نیز به دنبال اجرای چنین فعالیت هایی برای ذینفعان خود هستند که حتی در برخی سازمان ها به قرارداد هم تبدیل شده است.