برای کسب اطلاعات بسیار جالب در خصوص طراحی کردن بیلبورد می توانید مقاله و مطالب درج شده را مورد مطالعه قرار دهید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آیا می دانید که در طراحی بیلبورد به چه اصولی بایستی توجه کرد؟ آیا می دانید که بهترین و مناسب ترین زمان برای طراحی کردن بیلبورد کی می باشد؟ برای کسب اطلاعات بسیار جالب در خصوص طراحی کردن بیلبورد می توانید مقاله و مطالب درج شده را مورد مطالعه قرار دهید.

اگر شما نیز صاحب یکی از برندهای تازه تاسیس یا قدیمی بازار هستید و دوست دارید تا جدیدترین محصول و خدمت خود را برای مشتریان بالقوه و بالفعل، معرفی کنید، می توانید این فرصت را از دست ندهید و با مراجعه به وب سایت اینترنتی ما، اقدام به بررسی هر یک از بهترین و موثرترین رسانه ها و ابزارهای تبلیغاتی داشته باشید. از مهمترین و اصلی ترین این ابزارهای تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         طراحی بیلبورد 

-         طراحی کاتالوگ

-         طراحی سه بعدی

طراحی کردن بیلبورد یکی از بهترین و بی نظیرترین رسانه های تبلیغاتی در جهان می باشد که امروزه بسیاری از مردم به دنبال راهنمای استفاده از آن هستند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به شکل مناسبی تبلیغ کنند. در طراحی کردن بیلبورد بایستی به یک سری از مهمترین و اصلی ترین آیتم ها و اصول توجه کرد که از مهمترین این اصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         توجه کردن به رنگ های مورد استفاده در طراحی کردن بیلبورد: توصیه می شود که حتما در طراحی نمودن بیلبورد مورد نظر خود، از بهترین و روشن ترین رنگ های ممکن استفاده کنید که از دید بسیار خوبی را در روز و شب برخوردار بوده و همخوانی لازم را نیز با برند و رنگ محصول مورد تبلیغ نیز داشته باشید.

1

Figure 1طراحی بیلبورد

-         استفاده از تصاویر بسیار مناسب در طراحی کردن بیلبورد: توصیه می شود که در طراحی های مربوط به بیلبورد از بزرگ ترین و باکیفیت ترین تصاویر مربوط به محصولات خود استفاده کنید. سعی کنید حجم وسیعی از فضای بیلبورد خود را به این امر اختصاص دهید چرا که رانندگان در حال عبور تنها می توانند تصاویر درج شده در بیلبورد را مورد مشاهده قرار دهند.

از دیگر مهمترین اصول در طراحی بیلبورد

-         نحوه ی استفاده از کلمات به شکل صحیح در طراحی بیلبورد: توجه داشته باشید که از جملات طولانی تری در طراحی کردن بیلبوردهای خود استفاده نکنید. مدت زمانی که اطلاعات درج شده در بیلبوردها، در معرض دید افراد و رانندگان در حال گذر، واقع می شود بسیار کم بوده و مخاطبان زمان کافی را برای مطالعه جملات طولانی تر ندارند.

-         از درج آدرس، شماره تلفن و دیگر اطلاعات مربوط به شرکت خود در طراحی بیلبورد خودداری کنید: توصیه می شود که اطلاعات مفید و لازم را در طراحی کردن بیلبورد درج نمایید. البته همکاران ما در شرکت مدرن بسی گرافیک توانایی بسیار بالایی را در این زمینه دارند و می توانند بهترین طراحی را برای شما به ارمغان آورند.

-         اندازه لوگو مورد استفاده در طراحی کردن بیلبورد بایستی بسیار مناسب باشد: حتما از درج لوگوی برند خود در بیلبورد غافل نشوید و سعی کنید لوگوی برند خود را به شکل بسیار حرفه ای در بیلبورد مورد استفاده قرار دهید تا در معرض دید مخاطبان قرار گیرد. 

-         از تکرار در طراحی کردن بیلبورد بپرهیزید: طراحان بسیار با تجربه و حرفه ای بیلبورد به خوبی می دانند که در طراحی کردن بیلبورد بایستی از تکرار پرهیز کنند تا بتوانند یکی از موثرترین و بهترین بیلبورد ها را طراحی و آن را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

2

Figure 2اصول مهم در طراحی بیلبورد

بهترین زمان برای طراحی بیلبورد کی می باشد؟ 

یکی از مهمترین و اصلی ترین نگرانی های بسیاری از افرادی که قصد استفاده از طراحی بیلبورد و طراحی کاتالوگ را دارند، بهترین و مناسب ترین زمان برای طراحی کردن بیلبورد می باشد. شما می توانید برای تبلیغ محصولات و خدمات مورد نظر خود، این فرصت طلایی و باشکوه را از دست ندهید و همین حالا به وب سایت رسمی شرکت بسی گرافیک مراجعه کرده و از این طریق بهترین طراحی بیلبورد را برای خود به ارمغان آورید. همچنین شما می توانید قبل از اینکه سفارش خود را به ثبت برسانید، در خصوص نمونه های مختلفی از بیلبوردهایی که توسط دوستان ما طراحی شده اند، اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و با آگاهی بالایی اقدام به ثبت سفارش مورد نظر خود داشته باشید.