در ادامه قصد داریم شما را با وظایف مشاورین املاک آشنا خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

املاک تبریز

در این مقاله قصد داریم شما را با املاک تبریز و وظایف تیم حرفه ای و مجرب این مجموعه آشنا کنیم. همانطور که میدانید واژه ی املاک یک واژه ی عربی است که در زبان فارسی به معنی ملک ها و در زبان عربی به معنی دارایی ها می باشد.

در واقع املاک به مکانی که به کسب و کار و خرید و فروش، اجاره و پیش فروش ملک مشغول هستند گفته می شود. فردی که تصمیم میگیرد یک مشاور املاک را تاسیس کند قبل از هر چیزی باید اقدام به کسب مجوز جهت تاسیس دفتر مشاور املاک کند. بنا بر وظایفی که افراد مشغول در مشاور املاک دارند هنگام مراجعه به این دفاتر میتوانید درخواست خدمات مربوطه را از آنها بکنید و در صورت نیاز با کمک ایشان وارد عرصه ی بازاریابی و معاملات ملکی شوید.

افراد متخصص در این زمینه بر حسب تجربه و تخصصی که دارند می توانند در جلوگیری کردن از زیان و ضرر مالکان نقش موثری داشته باشند.

اما این نکته را نباید فراموش کرد که در هر عرصه ای مخصوصا بازاریابی افرادی سودجو وجود دارند که با هدف رسیدن به منافع خود و بدون اخذ مجوز و تخصص لازم در این زمینه اقدام به فعالیت میکنند.

یکی از نکات حائز اهمیت در املاک برای افراد تازه کار و مبتدی آشنایی با تمامی وظایف مشاورین املاک یک امر ضروری و مهم است.

در ادامه قصد داریم شما را با وظایف مشاورین املاک آشنا خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

وظایف مشاورین املاک تبریز

 

مشاورین برتر املاک تبریز

زمانی که افراد به دفاتر مشاورین املاک تبریز مراجعه میکنند از جمله وظایف این مجموعه در برابر افراد به شرح زیر است:

  • آماده کردن و بررسی فایل های فروش: مشاورین املاک تبریز لیست و فایل هایی از مالکان ملک و فروشنده ها را در اختیار دارند که هنگام فروش ملک به خریداران ارائه می دهند تا در تصمیم گیری به آنها کمک کنند. بنابراین کادر مجرب این مجموعه زمان مراجعه ی خریداران کاملا حرفه ای عمل میکنند و با بررسی ملک و شرایط آن قیمتی مناسب را که با بازار مطابقت داشته باشد برای آن تعیین میکنند. همچنین لیستی از فایل ها را آماده کرده و در اختیار افراد قرار میدهند.

 

  • بررسی کردن ملک و شرایط آنها:

هنگامی که فردی به مشاورین املاک تبریز جهت فروش ملک خود مراجعه می کند وظیفه ی مشاورین املاک مورد بررسی قرار دادن ملک مورد نظر و تعیین کردن قیمت بر حسب بررسی های انجام شده می باشد.

املاک تبریز

  • احراز هویت طرفین حاضر در معامله:

احراز هویت یعنی بررسی کردن مدارک طرفین جهت اطمینان از صحت مدارک است. برخی از افراد با هدف کلاهبرداری در بازار وارد معامله می شوند از این رو انجام دادن معاملات ملکی و بررسی مدارک هنگام انجام معامله وظیفه ی تیم حرفه ای مشاورین املاک تبریز بوده که باید با دقت بسیار بالایی بررسی شود. معمولا مدارکی که برای احراز هویت نیاز است شناسنامه و کارت ملی افراد می باشد. اما در صورت لزوم مدارک بیشتری را می توانند درخواست کنند.

امکان دارد در برخی از موارد افرادی تحت عنوان وکیل طرفین قرارداد به مشاورین املاک مراجعه کنند که در اینگونه موارد مشاورین املاک تبریز علاوه بر مدارک فرد وکالت نامه ی فرد مورد نظر نیز بررسی میکنند تا از صحت کامل مدارک اطمینان کافی حاصل کنند. توجه داشته باشید در این مورد کادر مجرب این مجموعه اطلاعاتی را در رابطه با مسائل حقوقی و شرایط مربوط به آن دارند که به بررسی های لازم در این زمینه می پردازند.

  • کنترل و تعیین جلسه ی ملاقات:

اگر طرفین قرارداد جهت انجام معامله به توافق رسیدند هماهنگ کردن زمان مشخص با طرفین معامله وظیفه ی مشاورین املاک تبریز است. همچنین شرایط معامله را در دفتر خود لحاظ کرده و در صورت توافق طرفین اقدام به تنظیم مبایعه نامه میکنند. ضمنا در هنگام ملاقات طرفین معامله مشاورین املاک تبریز نیز جهت کنترل شرایط در گفتگوی آنها شرکت میکنند. دقت کنید که از بحث های متفرقه خودداری کرده و افراد حاضر در معامله را معطل نکنید. در برخورد با فروشنده و خریدار رعایت کردن اخلاق یک اصل مهم است. مشاورین املاک تبریز رازداری، عدالت و صداقت را نیز در زمان ملاقات مدنظر قرار داده و همین درخواست را از طرفین معامله خواهند داشت.

علاوه بر مواردی که ذکر شد به صورت کلی موارد وظایف زیر را نیز میتوان در حیطه ی کاری مشاورین املاک تبریز دانست و انتظارات زیر را از آنها داشته باشیم:

  1. قیمت گذاری و بررسی کردن ملک
  2. بررسی کردن شرایط خریداران و ارائه ی خدمات مناسب با شرایط آنها
  3. تبلیغات و بازاریابی به دو صورت اینترنتی و حضوری
  4. تهیه کردن عکس هایی مناسب جهت تبلیغات و ثبت آگهی برای ملک
  5. هماهنگ کردن زمان مناسب با طرفین برای بازدید از ملک
  6. مقایسه کردن فایل های مختلف از لحاظ قیمت، سوددهی، امکانات، موقعیت و...
  7. تنظیم کردن فهرستی از فایل ها برای فروش ملک، اجاره یا رهن
  8. بررسی کردن ملک مورد نظر و ارائه ی راهکارهایی مثل تعمیرات و رفع معایب ملک به منظور به فروش رساندن ملک با قیمتی بهتر
  9. به وجود آوردن شرایطی مناسب جهت انجام قرارداد
  10. دریافت مبلغی تحت عنوان بیعانه از خریداران و پرداخت آن به فروشندگان
  11. برقرار کردن جلسه ی قرارداد و تنظیم کردن قرارداد با طرفین

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید، فروش، مشاوره و راهنمایی ملک T ما سایت معتبر https://www.tabrizhome.com را به شما معرفی میکنیم.

گروه مشاورین املاک و مهندسین املاک تبریز با چندین سال سابقه ی درخشان در این امر با کادری مجرب و آموزش دیده و حرفه ای طی سال های گذشته با رویکردی جدید در این زمینه شروع به فعالیت کرد و اکنون نیز جزء اعضای رسمی اتحادیه ی مشاورین املاک تبریز می باشد. همچنین مجوز فعالیت رسمی خود را نیز از اتحادیه ی مشاورین املاک تبریز اخذ کرده است. کلیه ی افراد تشکیل دهنده ی این مجموعه دارای مدارک و تحصیلات عالیه بوده و آموزش های بخصوص را جهت ارائه ی کامل و جامع در رابطه با املاک و خدمات مشاوره ای به افراد اعم از خریداران و فروشندگان بهره جسته اند.