نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس گفت: اگر مردم اطلاع داشتند که مشاوران رئیس جمهور چه کسانی هستند به وی رأی نمی‌دادند، کاندیدای ریاست جمهوری باید قبل از ثبت نام مشاوران خودش را معرفی کند.

نماینده مجلس: مردم در صورت اطلاع از مشاوران «روحانی» به وی رأی نمی‌دادند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده بهارستان و رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 7 دی ) مجلس قوه مقننه، در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در مخالفت با پیشنهاد محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز مبنی بر حذف ماده 6، گفت: در این ماده گفته شده که رئیس‌جمهور موظف است در یکی از حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، بین المللی، اقتصادی، امنیتی و دفاعی حداقل یک نفر و مجموعا 5 نفر رو به عنوان مشاور هنگام ثبت نام معرفی نماید که امر صحیح است.

وی افزود: وجود ماده 6 در این طرح الزامی بوده چرا که رئیس‌جمهور منتخب پس از رأی آوردن به فکر انتخاب معاون اول و مشاور می‌افتد کما اینکه اگر از روز اول مردم می‌دانستند مشاوران آقای روحانی چه کسانی هستند به او رأی نمی‌دادند.

نماینده رباط‌کریم در مجلس ادامه داد: مردم فکر می‌کردند رئیس جمهور فعلی فردی در جامعه روحانیت بوده و در دوران دفاع مقدس نیز خدمت می‌کرده است و به ایشان رأی دادند اما بعد متوجه شدند که مشاوران ایشان حزبی بوده و از افراد مختلفی انتخاب شده است.

حجت‌الاسلام نوروزی تصریح کرد: اگر مشاوران رئیس‌جمهور مانند همه کشورهای جهان از ابتدا مشخص باشد و مردم بدانند وی با چه کسانی ارتباط دارد و خوراک فکری از چه کسانی می‌گیرد، بهتر تصمیم می‌گیرند.