ایسنا/ شبکه ‌۱۳ رژیم‌صهیونیستی با اذعان به توان بالای نظامی ایران تاکید کرد، همان پهپادهایی که شرکت آرامکو عربستان را هدف قرار دادند می‌توانند اسرائیل را هم مورد هدف قرار دهند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی از افزایش تنش میان ایران و اسرائیل و تبادل پیام های شدید اللحن به ویژه بعد از انتشار اخباری مبنی بر ارسال زیردریایی ارتش رژیم صهیونیستی به خلیج فارس و شلیک موشکهایی از نوار غزه در اواخر هفته گذشته و همچنین تهدیدات جدید ایران خبر داد.
این شبکه صهیونیستی از وجود دو اتفاق مهم در دوره اخیر خبر داد؛ یکی رغبت و تمایل ایران برای گرفتن انتقام خون محسن فخری زاده که این مساله باعث تمرکز اسرائیل به رخدادهای یمن شده است و دیگری اولین سالگرد ترور شهید قاسم سلیمانی است که این امر نیز باعث شده است آمریکا به طور گسترده در خلیج فارس حضور یابد و این حضور نظامی را به شکل علنی اعلام کند.
در این گزارش آمده است: این دو مساله مهم باعث شده است که دستگاه امنیتی اسرائیل آمادگی خود را بالا ببرد و اکنون نگران تهدیدات ایران از خاک یمن است.
شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بسیاری از اسرائیل ها در زمان شنیدن نام یمن تعجب می کنند زیرا این کشور هیچگاه بر روی نقشه تهدیدات نبوده است اما آری یمن یک تهدید است و آن پهپادهایی که یک سال و نیم پیش پالایشگاه نفت آرامکو عربستان‌ را هدف قرار دادند می توانند از یمن به اسرائیل هم برسند.
الون بن دیوید، تحلیلگر امور نظامی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز می‌گوید: زمانی که در رابطه با وجود زیردریایی اسرائیلی در دریای سرخ می شنویم و لزوما مقصد این زیردریایی ممکن است خلیج(فارس)نباشد، در واقع نسبت به توانایی ایران در یمن احساس نگرانی می کنم.