کرمان نیرو تولید کننده سینی کابل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سینی کابل، تجهیز صنعتی ای که امروزه کاربرد آن رو به افزایش است و موارد استفاده آن را در اکثر مکان ها نظیر شرکت ها، کارخانجات و ... مشاهده میکنیم. لذا در همین خصوص شرکت های تولید کننده سینی کابل نیز در حال افزایش هستند و این احتمال وجود دارد که خرید سینی کابل و متعلقات آن برای خریداران از بین شرکتهای تولید کننده کار دشواری باشد چرا که تمامی این شرکت ها سعی دارند تا محصولات با دوام و با کیفیتی را تولید و روانه بازار کنند. اما نگران نباشید! در این مطلب قرار است یکی از شرکت های تولید کننده سینی کابل را معرفی کرده و به بررسی محصولات این شرکت بپردازیم.

 معرفی کرمان نیرو، تولید کننده انواع سینی کابل گالوانیزه

کرمان نیرو؛ این گروه صنعتی از اواخر سال 91 تاسیس گردیده که محور اصلی فعالیت آن تولید سینی کابل و لوله های فولادی برق می باشد. همچنین پخش انواع جعبه های تقسیم و کلیدها و کلیه اتصالات و کف خواب، قوطی های کلید از دیگر فعالیت های این گروه صنعتی می باشد. این مجموعه با یاری خداوند متعال همیشه سعی بر این داشته تا با ارائه بهترین محصولات و خدمت رسانی در جهت آبادانی و کمک به صنعت ساختمان سازی و پروژه های عمرانی، قدمی برای رسیدن به خودکفایی و استقلال در تولید و ساخت تجهیزات ساختمانی و بی نیازی از بیگانگان برداشته باشد. که در همین راستا شرکتهایی هستند که از اقصی نقاط کشور در طول سالها فعالیت، افتخار همکاری با آنها را داشته ایم. از جمله این شرکتها می توانیم شرکت های پارسی فیدار پایدار و کارمانیا و ساترآپ، برج سازان رامتین و پروژه در سایت های مختلف پتروشیمی (عسلویه) و شرکت پالایش نفت بندرعباس را ذکر کنیم.

همچنین از جمله محصولات تولیدی این شرکت باید تولید انواع سینی کابل گالوانیزه، تولید انواع لوله فولادی برق ( گرم و سرد ) ، تولید انواع قوطی کلید گالوانیزه و قوطی کلید فلزی، ریل و بست چنگالی و تولید انواع جعبه تقسیم گالوانیزه و آلومینیومی را ذکر نمود. که در ادامه به بررسی هر یک از این محصولات خواهیم پرداخت.

Kyz0mcLyuYZo

آشنایی با محصولات تولیدی کرمان نیرو به همراه کارایی شان

سینی کابل چیست؟

یکی از پرکاربردترین و ساده ترین فن آوری هایی که امروزه شاهد آن هستیم، استفاده از سینی کابل است و وظیفه مهم این تجهیز، رساندن نیروی برق از تابلوهای برق به دستگاه های موجود در کارخانه های صنعتی و برق دار کردن آنها، آرایش منظم کابل ها کنار یکدیگر و محافظت از سیم ها و کابل های برق است. و مشخصاً هر پیمانکار و سازنده ای می داند که مهمترین عامل کنترل هزینه ها در بیشتر پروژه های برقی، کاهش هزینه های نصب شده ی کلی میباشد. بنابراین به حداقل رساندن الزامات نیروی کار، اتخاذ محصولاتی که سریع تر نصب می شوند و انتخاب سیستم سیم ‌کشی مناسب در کاهش هزینه ها می توانند نقش مهمی را ایفا کنند. که استفاده از سینی کابل می تواند بهترین راه کاهش هزینه ها باشد. از جمله قطعات سینی کابل میتوان زانو بند سینی کابل، ساپورت سینی کابل گالوانیزه، سه راهی و چهار راهی سینی کابل بست چنگالی و تبدیل و نردبان سینی کابل گالوانیزه، رابط سینی کابل و ... را نام برد.

آشنایی با لوله فولادی برق و کارایی آن

لوله های فولادی برق برای محافظت و نگهداری از سیم و کابل در طول مسیر اجرای سیم کشی و کابل کشی مورد استفاده قرار میگیرند و از مزایای مهم لوله فولادی برق سهولت فرم دهی به آنها می باشد بدین معنی که به راحتی می توان لوله سرد سنگین را با استفاده از دستگاه خم به اندازه دلخواه خم کرد. از انواع لوله فولادی میتوان لوله فولادی برق گالوانیزه گرم و لوله فولادی برق مشکی را نام برد.

معرفی مختصر بست و ریل چنگالی

این نوع تجهیز از جنس گالوانیزه می باشد و در دو نوع سرد و گرم و به طول شاخه های 1 متری تولید و به بازار عرضه می شود. همانطور که از اسم آن مشخص می باشد پایه آن به حالت چنگکی داخل ریل چفت و روی ریل بسته میشود و کابل و یا لوله ی هم سایز داخل بست متصل شده به ریل وارد می شود، سپس توسط پیچ ریگلاژ بالای بست محکم می شود. بست های چنگالی با گیره ای که در قسمت زیرین خود دارند موجب می شوند تا به ریل قلاب شوند. و از مهمترین مزیت های ریل و بست چنگالی این است که امکان دسترسی به کابل ها را به سهولت امکان پذیر میکنند.

uj5TNBtrIvZn

هر آنچه که باید درباره ی لوله فلکسیبل برق بدانید

از لوله فلکسیبل (لوله خرطومی) به منظور انتقال کابل های آنتن یا دوربین های مدار بسته، مانند کابل های Cat6 ,cat5 استفاده می شود. روکش آنها از پی وی سی بوده که مانع از نفوذ آب، گرد و غبار و تا حدی انتقال دما می شوند. اگر در محیط عاری از آب و گرد و غبار بود به منظور کاهش هزینه ها پیشنهاد می شود که از لوله های فلکسیبل بدون روکش استفاده کنید. لوله خرطومی برق فلکسیبل دارای مدل های مختلفی است که یکی از این مدل ها لوله خرطومی فلزی یا لوله فلکسی نام دارد که این لوله ها با داشتن شکل فلزی و منعطف می توانند برای پوشش و محافظت از کابل ها و سیم های برق و شبکه مورد استفاده قرار گیرند.

نتیجه اینکه

گروه صنعتی کرمان نیرو با بیش از 6 سال تجربه در تولید انواع سینی کابل، لوله های فولادی، قوطی کلید و جعبه تقسیم آماده همکاری با هموطنان عزیز می باشد. و مهمترین هدف این مجموعه رضایت مندی مشتریان و آبادانی کشور عزیزمان ایران میباشد.