لازم است بدانید برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده، نیاز به دستگاه‌ها یا ماشین‌های خاص برای این بخش به همراه تعدادی کارمند و کارگر وجود دارد؛ بنابراین راه اندازی خط تولید مواد شوینده موجب کارآفرینی نیز خواهد شد. نکته‌ی مهم آن است که خرید ماشین‌های مخصوص می‌بایست با دقت بالایی صورت بگیرد و دستگاه‌ها باید از کارخانجاتی مطمئن خریداری شود تا از کیفیت و عملکرد دستگاه مطمئن باشید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ماشین سازی حسنی خط تولید مواد شوینده را این بار روانه بازار کرد

راه اندازی خط تولید مواد شوینده در کارخانه‌های مختلف کشور لازم است؛ چراکه مواد شوینده اعم از شامپو، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی و.. از نیازهای اصلی و اساسی هر خانه‌ای به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که در شرایط کنونی که کل افراد جامعه در حال مقابله با ویروس کرونا هستند نیز خط تولید مواد شوینده از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. یکی از اصلی‌ترین سلاح‌ها برای مقابله با کرونا شستشوی دست با مایع دستشویی بوده و به همین جهت می‌بایست میزان تولید مواد شوینده در کشور از سایر زمان‌ها بیشتر باشد. بنابراین می‌بایست یک تصمیم اساسی برای تولید مواد شوینده در یک خط تولید مواد شوینده اصولی گرفته شود تا نیازهای کشور از لحاظ کلیه مواد شوینده تامین شود.

روی خط تولید مواد شوینده سرمایه گذاری کنید!

اگر شما سرمایه‌ای دارید و می‌خواهید آن را تبدیل به یک کار مفید کنید، راه‌اندازی یک خط تولید مواد شوینده برای شما سودآور و برای مردم ایران مفید خواهد بود. از آنجا که مواد شوینده نیاز مبرم جامعه و کشور است، راه اندازی خط تولید مواد شوینده موجب افزایش درآمد و سودآوری برای سرمایه گذار و تولید کننده خواهد شد؛ چراکه میزان فروش مواد شوینده و تقاضا در بازار بسیار بسیار زیاد است. همچنین با تولید انبوه مواد شوینده دیگر گرانی وجود نداشته و مردم به میزان نیاز خود می‌توانند مواد شوینده خریداری کنند.

خط تولید مواد شوینده ماشین سازی حسنی

لازم است بدانید برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده، نیاز به دستگاه‌ها یا ماشین‌های خاص برای این بخش به همراه تعدادی کارمند و کارگر وجود دارد؛ بنابراین راه اندازی خط تولید مواد شوینده موجب کارآفرینی نیز خواهد شد. نکته‌ی مهم آن است که خرید ماشین‌های مخصوص می‌بایست با دقت بالایی صورت بگیرد و دستگاه‌ها باید از کارخانجاتی مطمئن خریداری شود تا از کیفیت و عملکرد دستگاه مطمئن باشید.

برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده چقدر سرمایه لازم است؟

برای شروع کار و راه اندازی خط تولید مواد شوینده در کشور مبلغی در حدود پنجاه میلیون تومان سرمایه اولیه نیاز است، بنابراین راه اندازی خط تولید مواد شوینده را می‌توان از کم‌هزینه‌ترین سرمایه گذاری‌ها دانست که در قبال هزینه کم سودآوری بالایی دارد. با 50 میلیون سرمایه برای شروع کار و راه‌اندازی خط تولید مواد شوینده، در مدتی محدود سرمایه دو برابر شده و نیازهای جامعه نیز تامین خواهد شد.

دستگاه‌های مورد نیاز در شرایط کرونایی کدامند؟

اگرچه مواد شوینده در شرایط عادی یا غیرعادی کرونایی از ضروریات جامعه به شمار می‌رود، اما علاوه بر خط تولید مواد شوینده راه اندازی خط تولیدهای دیگری نیز کمک کننده خواهد بود. جالب است بدانید که با خرید دو دستگاه زیر و راه اندازی یک  کسب و کار می‌توانید تا حد زیادی نیازهای حساس جامعه را تامین نمائید. این دستگاه‌های خاص عبارت است از:

 

دستگاه بدنه زن ماسک ماشین سازی حسنی

  • دستگاه بدنه زن ماسک:

در حال حاضر که یک سال و اندی از زمان ورود کرونا به سطح کشور گذشته است، تمامی افراد جامعه اذعان دارند که بدون استفاده از ماسک نمی‌توانند در اجتماعات حاضر شوند یا در محل کار خود حاضر شوند. بنابراین راه‌اندازی خط تولید ماسک نیز می‌تواند نیازهای ماسک را برای اقشار مختلف جامعه رفع کند. برای راه‌اندازی خط تولید ماسک سه لایه‌ی پزشکی که از سوی وزرات بهداشت تائید شده است، نیاز به دستگاه بدنه زن ماسک یا دستگاه اتوماتیک تولید ماسک وجود دارد.

سرمایه گذاری روی این نوع دستگاه‌ها که قادرند در مدت یک ساعت با سرعت بالای 7000 تعدادی زیادی ماسک تولید کنند، مقرون به صرفه‌تر از تولید ماسک با چرخ خیاطی‌های خانگی خواهد بود. برای خرید دستگاه بدنه زن ماسک می‌بایست 300 میلیون تومان سرمایه اولیه داشته باشید، اما این سرمایه گذاری بسیار ارزشمند خواهد بود. ماسک سه لایه نیز در حال حاضر فروش بالایی داشته و تقاضای آن در بازار بسیار زیاد است، بنابراین با سرمایه گذاری 300 میلیونی روی دستگاه بدنه زن ماسک، قطعاً به سودآوری خواهید رسید و در عین حال نیاز جامعه را هم تامین کرده‌اید.

  • دستگاه بلیستر و بسته بندی:

از دیگر خط تولیدها و دستگاه‌هایی که در شرایط حاد کرونایی می‌تواند کمک کننده باشد، خرید دستگاه بلیستر و راه اندازی خط تولید بلیستر و بسته بندی می‌باشد. دستگاه بلیستر و بسته بندی دستگاهی تخصصی برای بسته بندی قرص و کپسول و خشاب گذاری به کار می‌رود در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و تولید می‌شود. این دستگاه علاوه بر بسته بندی قرص برای بسته بندی برخی مواد غذایی نیز کاربرد دارد، اما در بین عموم با نام دستگاه بسته بندی قرص شناخته می‌شود.

خرید دستگاه بلیستر و راه اندازی خط تولید بسته بندی قرص مبلغی در حدود 150 میلیون تومان سرمایه نیاز دارد، اما این نوع سرمایه گذاری می‌تواند تا حد زیادی به داروسازان کشور و کارخانجات داروسازی کمک کند. بنابراین خرید دستگاه بلیستر نیز از همه‌ی جهات سودمند خواهد بود. اما سوال مهم آن است که دستگاه بلیستر، دستگاه بدنه زن ماسک یا دستگاه‌های مورد نیاز برای خط تولید مواد شوینده را چگونه باید تهیه کرد؟

ماشین سازی حسنی، بهترین تولید کننده دستگاه‌های خاص

ماشین سازی حسنی

مهم‌ترین ویژگی‌ مشترک بین تمامی دستگاه‌ها آن است که عملکردی پرسرعت داشته باشند و از طول عمر بالایی برخوردار باشد. بنابراین می‌بایست بهترین تولید کننده دستگاه‌های بلیستر، بدنه زن ماسک و ... را برای خرید دستگاه انتخاب کنید. در ایران یکی از بهترین تولید کنندگان شرکت ماشین سازی حسنی می‌باشد که جدیدترین تولیدات خود یعنی خط تولید مواد شوینده را به تازگی وارد بازار کرده است.

ماشین سازی حسنی که دارای دو شعبه در لاهیجان و تهران می‌باشد، یکی از بهترین تولیدکنندگان ماشین آلات دارویی، غذایی و صنعتی به شمار می‌رود. این مجموعه که متشکل از کادری متخصص و مجرب است، تولیدات خود را مطابق جدیدترین دانش‌های روز دنیا طراحی و تولید می‌کند تا افراد از خرید آن‌ها رضایت کامل داشته باشند. نکته‌ی مهم درباره ماشین سازی حسنی آن است که کلیه‌ی کارها از طراحی تا تولید توسط کادر مجرب ایرانی انجام خواهد شد و دستگاه‌های تولیدی کاملاً ساخت ایران می‌باشند. برای دسترسی آسان به شرکت ماشین سازی حسنی و آشنایی با تولیدات این مجموعه کافی است که به وبسایت رسمی ماشین سازی حسنی  به نشانی www.novinebtekar.ir وارد شوید .