سایت سلام ادز به شما کمک می‌کند رونق را به پیج اینستاگرام خود بازگردانید. تمام خدمات اینستاگرام و تلگرام در سلام ادز به‌صورت خودکار انجام می‌شوند و از لحاظ کیفیت و ارزان بودن تضمین‌ شده هستند. پس افزایش فالوور اینستاگرام سلام ادز را امتحان کنید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در دنیای امروز شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص اینستاگرام جز ابزارهای قدرتمند گسترش کسب‌وکارهای اینترنتی هستند. اینستاگرام را می‌توان یکی از مناسب‌ترین شبکه‌های اجتماعی تصویر محور در نظر گرفت که در حال حاضر خدمات گوناگونی به افراد و کسب‌وکارها ارائه می‌دهد. یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های صاحبان پیج ها افزایش فالوور اینستاگرام می‌باشد. فالوورها ارزشمندترین بخش کسب‌وکار شما در اینستاگرام می‌باشند هر چه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد پست‌ها و استوری های شما ویو بیشتری دارند و اگر شما در حال ارائه محصولی در اینستاگرام باشید این به این معنی است که شما مشتریان بیشتری دارید که محصولات شما را ببینند و از شما خرید کنند. صاحبان کسب‌وکار همیشه به دنبال راه‌های افزایش فالوورهای خود می‌گردند. برای افزایش فالوور اینستاگرام صفحه خودتان راه‌های بسیار زیادی وجود دارد. بعضی از این راه‌ها نیازمند زمان و وقت زیادی هستند و برخی دیگر مانند خرید فالوور اینستاگرام تنها نیازمند یک سایت مطمئن برای خرید فالوور اینستاگرام است سایت سلام ادز به شما کمک می‌کند رونق را به پیج اینستاگرام خود بازگردانید. تمام خدمات اینستاگرام و تلگرام در سلام ادز به‌صورت خودکار انجام می‌شوند و از لحاظ کیفیت و ارزان بودن تضمین‌ شده هستند. پس افزایش فالوور اینستاگرام سلام ادز را امتحان کنید.

سلام ادز افزایش فالوور اینستاگرام

نقش اینستاگرام در کسب‌ وکارهای مجازی تا چه حد مهم است؟

از ابتدای فعالیت، اینستاگرام نشان داده است که یک شبکه اجتماعی قدرتمند برای کسب ‌وکارها محسوب می‌شود و می‌تواند سبب دیده‌شدن محصولات و خدمات گردد باید بدانید کسب ‌وکار در دنیای واقعی محدودیت‌هایی دارد. در واقع موقعیت جغرافیایی و محدودیت ارتباط با مشتریان، تعطیلی کسب‌وکار در شب‌ها و … می‌تواند سبب شود رشد کسب‌ وکارتان در یک مقطع متوقف شود اما اینستاگرام برای شما شرایطی متفاوت ایجاد می‌کند.

باتوجه‌به تعداد و گستره افرادی که در اینستاگرام حضور دارند، می‌توان گفت این رسانه اجتماعی در حال حاضر با بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال، همراه است. از این تعداد، بیش از ۵۰۰ میلیون نفر هر روز از این پلتفرم استفاده می‌کنند که حدود ۲۴ میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام فعالیت دارند، یعنی تقریباً ۳۰٪ از جمعیت ایران. همچنین ۳۸ درصد از کاربران چندین بار اینستاگرام خود را در روز چک می‌کنند.

 در این شرایط شما هیچ محدودیتی برای استفاده از اینستاگرام نخواهید داشت برخلاف تلگرام و می‌توانید با کمک آن موفقیت کسب‌وکارتان را تسریع ببخشید. در واقع شما به تعداد افراد حاضر در اینستاگرام می‌توانید جامعه مشتریان داشته باشید و مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل نمایید. برخی از کسب‌وکارها با هدف افزایش فروش از اینستاگرام استفاده می‌کنند و در واقع بازاریابی اینستاگرامی را راهی برای افزایش فروش می‌دانند، مثلاً یک فروشگاه اینترنتی با قراردادن آخرین محصولات، محصولات تخفیف خورده و…. مشتریان را تشویق به خرید می‌کند. باتوجه‌به توضیحاتی که دادیم شاید به اهمیت افزایش فالوور اینستاگرام کسب ‌و کار خود پی برده باشید.

خیلی از تجارت‌ها موفقیت‌های بسیاری را از اکانت اینستاگرام خود مشاهده می‌کنند. شما نیز می‌توانید افزایش و رشد چشم‌گیری از طریق شبکه اجتماعی دریافت کنید. بهترین استراتژی که شما می‌توانید از آن بهره‌برداری کنید تا تعداد فالوورهای  و ممبرهای زیادی را داشته باشید خرید فالوور اینستاگرام و خرید ممبر تلگرام می‌باشد. پیشنهاد ما سلام ادز است. شما می‌توانید با خرید از این سایت در زمان کوتاه شاهد افزایش فالوور اینستاگرام کسب‌وکار خود باشید. اما قبل از اینکه اقدام به این کار بکنید باید انواع فالوور و ویژگی‌های آن‌ها را بدانید تا بتوانید باتوجه‌به نیاز پیج خود از خدمات سلام ادز بهره ببرید پس با ما همراه باشید.

 

تفاوت فالوور واقعی و فیک در چیست؟

فالوور فیک:

برای داشتن پیج اینستاگرام باید در ابتدا یک حساب کاربری داشته باشید و برای ساختن و ایجاد پیج اینستاگرام به یک آدرس ایمیل نیاز دارید. شما برای ساختن پیج اینستاگرام و یا خرید پیج اینستاگرام می‌توانید از یک آدرس ایمیل جعلی نیز استفاده کنید البته با این روش پیج شما در اینستاگرام در دسته کاربر فیک و تقلبی قرار خواهد گرفت و تنها هدف از داشتن چنین پیجی در اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام می‌باشد.

فواید خرید فالوور فیک چیست؟

خرید فالوور فیک اینستاگرام با اینکه زیاد مورد قبول نیست اما یک راه‌حل بسیار عالی برای جلب‌توجه کاربران است. هنگامی‌که کاربری وارد صفحه شما می‌شود، در نگاه اول تعداد فالوورهای شما نظرش را جلب می‌کند و در مرحله بعد به سراغ مطالب شما می‌رود. اگر تعداد فالوورهای شما کم باشد، ممکن است پست‌های شما را مشاهده نکند یا حس خوبی نسبت به آنها پیدا نکند.

فالوور واقعی لایک زن

در پیج های اینستاگرام علاوه بر فالوورهای فیک که در بالا به آنها اشاره کردیم تعداد فالوورهای دیگری نیز وجود دارند که به آنها فالوورهای واقعی گفته می‌شود این نوع از فالوورها در اینستاگرام وجود حقیقی دارند و درواقع کاربران فعالی در اینستاگرام هستند. 

شما می‌توانید از هر دو این راه‌ها برای افزایش فالوور اینستاگرام خودتان بهره ببرید هر دو این روش‌ها دارای مزایا و معایب خود هستند. افزایش نرخ مشارکت مهم‌ترین معیار فعالیت موفق در اینستاگرام است. اگر شما نرخ مشارکت بالایی نداشته باشید، به اهداف بازاریابی خود مانند فروش، آگاهی از برند و جذب مخاطب هدف هم دست پیدا نمی‌کنید. فالوور فیک اینستاگرام نمی‌تواند با پیج شما تعامل کند. پس می‌توانیم نتیجه بگیریم که افزایش فالوور اینستاگرام از راه خرید فالوور واقعی روش بهتری نسبت به خرید فالوور فیک است.

تفاوت فالوور ایرانی و خارجی در کجاست؟

داشتن فالوور ایرانی اینستاگرام، یکی از ابتدایی‌ترین اصول کیفیت فالوورهای شما است. زمانی که شما یک کسب‌وکار داخلی دارید و فروش شما به کشو ایران محدود می‌شود، باید فالوور ایرانی داشته باشید و فالوور خارجی برای شما فایده‌ای ندارد. اگر شما در پیج اینستاگرام خود 1000 فالوور ایرانی مرتبط با کسب‌وکارتان داشته باشید، بسیار مؤثرتر است تا 1 میلیون فالوور خارجی داشته باشید.

اگر شما دارای فالوور ایرانی اینستاگرام باشید می‌توانید با پست‌های مناسب آنها را به واکنش روی پست‌هایتان ترغیب کنید و لایک و کامنت خوبی را برای پست‌هایتان به ارمغان بیاورید. کاربر ایرانی می‌تواند با شما و دیگر کاربران در تعامل باشد، از برند شما برای دوستان خود تعریف کند و مشتریان شما را گسترش دهد، اما این قابلیت‌ها در فالوورهای خارجی هرچقدر هم که تعداد بالایی از آن را دارا باشید، وجود ندارد.

خرید فالوور اینستاگرام و ممبر تلگرام سلام ادز

افزایش فالوور اینستاگرام سلام ادز

خرید فالووراینستاگرام و خرید ممبر تلگرام این روزها حکم همان ایجاد شلوغی و محبوبیت در فروشگاه‌های فیزیکی را دارد که ناخودآگاه مشتری را به سمت خود می‌کشاند. شما می‌توانید در سلام ادز فالوور اینستاگرام را با کمترین قیمت خریداری کنید. سلام ادز بهترین و معتبرترین سایت خرید فالوور واقعی، خرید لایک اینستاگرام، خرید کامنت اینستاگرام، خرید بازدید اینستاگرام و خرید فالوور اینستاگرام است. تحویل فوری فالوور، لایک، ممبر و ویو اینستاگرام و تلگرام، فالوور بدون ریزش، تضمینی را با بهترین قیمت و کیفیت با خرید از سلام ادز، تجربه خواهید کرد. سلام ادز به شما کمک می‌کند رونق را به پیج اینستاگرام خود بازگردانید. تمام خدمات اینستاگرام و تلگرام در سلام ادز به‌صورت خودکار انجام می‌شوند و از لحاظ کیفیت و ارزان بودن تضمین‌شده هستند. افزایش فالوور اینستاگرام بدون ریزش را با سلام ادز تجربه کنید.