نفیسه روشن ساعاتی پیش پستی را خطاب به همسر سابقش منتشر کرد.

نفیسه روشن از همسر سابقش دلجویی کرد + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نفیسه روشن این روزها عجیب درگیر حاشیه‌هایی شده است. نفیسه روشن ‌که ماجرای طلاقش خبرساز شده بود اکنون از همسر سابق دل‌جویی کرده است. نفیسه روشن طرفداران بسیاری دارد.

نفیسه روشن بازیگر جوان سینما و تلوزیون است که در اینستاگرام یک میلیون دنبال کننده دارد . نفیسه روشن با انتشار ویدیو های جنجالی حسابی خبر ساز شده است و در فضای مجازی وایرال شد . نفیسه روشن در ماه گذشته ویدیویی از رقص خود در شب عروسی منتشر کرد که جنجالی شد و در روز گذشته نیز ویدیویی در بیمارستان منتشر کرد که در مورد یک فرد صحبت می کرد که تهدید به افشاگری کرد اما اسمی از ان شخص نبرد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال 1361در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد. او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد.

نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتوانن بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

نفیسه روشن

حواشی و شایعه طلاق

چند پیش شایعه طلاق خانم روشن از همسرش در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش تند مواجه شده با این خبر را دروغ محض اعلام کرد و گفت من از همسرم جدا نشده ام و اتفاقا زندگی‌ام خیلی هم خوب است.

او در جدیدترین اظهاراتش در فیلمی متشر شده گفت که طلاق برای یک زن بد نیست، اما زندگی خصوصی هر فردی حریم وی می باشد.