رویا نونهالی داور برنامه تلویزیونی عصر جدید ممنوع الفعالیت شد و در یک ویدئو از علت ممنوع الکار شدن رویا نونهالی پرده برداشت.

رویا نونهالی ممنوع الکار شد + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رویا نونهالی فیلم تازه ای از خود منتشر کرده است . رویا نونهالی در برنامه احسان علیخانی بسیار دیده شد. رویا نونهالی البته سال ها پیش بابازی در یک سریال پلیسی بسیار معروف شده بود. رویا نونهالی در عین حال در فیلم های تلویزیونی زیادی هم بازی کرده است. رویا نونهالی و همسرش زوج موفقی هستند علت ممنوع الکار شدن رویا نونهالی در ویدئویی از سوی وی اعلام شد. 

فیلم جدید رویا نونهالی

علت ممنوع الکار شدن رویا نونهالی

رویا نونهالی از دلایل ممنوع الکار اش گفت، او با اشاره به مشکل پزشکی ای که برایش پیش امده بود در چند ماه گذشته از علت ممنوع الکار شدنش توسط پزشک گفت.رویا نونهالی بازیگر با سابقه سینما و تلوزیون است. رویا نونهالی کار خود را با تئاتر و تلوزیون شروع کرد . رویا نونهالی با بازی در سریال خواب و بیدار درخشید.

همسر رویا نونهالی

رویا نونهالی همسر رامین حیدری فاروقی می باشد و همسر رویا نونهالی متولد سال ۱۳۴۵ و مستند ساز مطرح ایرانی می باشند.

همسر رویا نونهالی رامین حیدری فاروقی آقای حیدری فارغ التحصیل رشته کارگردانی و فوق لیسانس پژوهش است . اوبیشتر ایشان را با مستند های زیبایی که می سازند می شناسیم همچنین در کارگردانی و کار های مربوط به سینما تلویزیون نیز دستی در کار دارند.

رویا نونهالی