اگر برایتان جالب است که بدانید کدام بازیگران مشهور ایرانی همسر کارگردان دارند ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بازیگران معروفی که همسر کارگردان دارند +تصاویر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ازدواج میان هنرمندان یکی از اتفاقات معمول در دنیای هنر است و در سینمای ایران زوج های هنری زیادی وجود دارند که سالهاست در کنار هم زندگی میکنند.

ازدواج هنرمندان به دلیل شناختی که در پروژه های مختلف و همکاری در فیلم و سریال رخ میدهد امری معمول است و هنرمندان زیادی را میتوان نام برد که هر دو در دنیای بازیگری به فعالیت می پردازند اما در این میان چند تن از بازیگران کشورمان با یک کارگردان ازدواج کردند و همسر کارگردان دارند.

این بازیگران ایرانی همسر کارگردان دارند

در ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک به سراغ بازیگرانی رفته ایم که همسر کارگردان دارند.

یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی از هنرمندانی است که همسر کارگردان دارد. منوچهر هادی کارگردان جوان کشورمان همسر یکتا ناصر است و این زوج اسفندماه سال 94 خبر ازدواجشان را منتشر کردند.

منوچهر هادی از کارگردان های جوان سینمای ایران است که ساخت فیلم و سریال هایی چون خداحافظ بچه، دلدادگان، عاشقانه، دل ، گیسو، رحمان 1400، آینه بغل، من سالوادور نیستم، کارگر ساده نیازمندیم، یکی میخواد باهات حرف بزنه و... را در کارنامه هنری اش دارد.

بازیگران

مهسا کرامتی و همسرش راما قویدل

مهسا کرامتی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی دیگر از هنرمندانی است که با یک کارگردان ازدواج کرده و همسر کارگردان دارد. راما قویدل کارگردان کشورمان همسر مهسا کرامتی است و این زوج سال 87 زندگی مشترکشان را در کنار هم آغاز کردند.

  آنچه دیگران می خوانند:

 

راما قویدل کارگردانی سریال هایی چون عملیات 125، شاید برای شما هم اتفاق بیوفتد، یک لحظه دیرتر، دولت مخفی، دیوار شیشه ای، خانواده دکتر ماهان، ایلدا و... را برعهده داشته است.

بازیگران

نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان

نگار جواهریان بانوی هنرمند کشورمان یکی دیگر از چهره هایی است که همسر کارگردان دارد. رامبد جوان بازیگر، مجری و کارگردان کشورمان همسر نگار جواهریان است و این زوج سال 95 زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

رامبد جوان کارگردانی فیلم هایی چون قانون مورفی، نگار، ورود آقایان ممنوع، پسر آدم دختر حوا، اسپاگتی در هشت دقیقه، مسافران، نشانی، گمگشته و... را برعهده داشته است.

بازیگران

نگین معتضدی و همسرش امین امانی

نگین معتضدی بازیگر سریال گذر از رنج ها یکی دیگر از هنرمندانی است که همسر کارگردان دارد. امین امانی کارگردان و تهیه کننده کشورمان همسر نگین معتضدی است و این زوج 20 آذرماه 99 با انتشار عکسی خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کردند.

 ویژه:

امین امانی تهیه کننده و کارگردان کشورمان سال 82 وارد دنیای کارگردانی شد و اولین تجربه تهیه کنندگی او در سال 88 با سریال مزرعه بی بی گندم رقم خورد و سریال دنیای گمشده به کارگردانی او ساخته شد.

بازیگران

سارا صوفیانی و همسرش امیرحسین شریفی

سارا صوفیانی بازیگر کشورمان یکی دیگر از هنرمندانی است که با یک تهیه کننده ازدواج کرده است. امیرحسین شریفی تهیه کننده کشورمان همسر سارا صوفیانی است و این زوج سال 89 زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

امیرحسین شریفی تهیه کننده سینما و تلویزیون است که در سریال روزهای بی قراری به عنوان تهیه کننده حضور داشت و همسرش سارا صوفیانی بازیگر این فیلم بود.

بازیگران

مرجان شیرمحمدی و همسرش بهروز افخمی

مرجان شیرمحمدی بازیگر سریال زمین گرم یکی دیگر از بازیگرانی است که همسر کارگردان دارد. بهروز افخمی کارگردان کشورمان همسر مرجان شیرمحمدی است.

بهروز افخمی کارگردانی فیلم و سریال هایی چون رعد و برق، عملیات 125، فرزند صبح، سن پطرزبورگ، گاوخونی، شوکران، عروس، روز شیطان و... را برعهده داشته است.

بازیگران