رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز بازار محصولات ایران خودرو همانند روزهای گذشته شاهد افت نرخ دو خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ بوده.

محصولات ایران خودرو ارزان شد (۹۹/۱۱/۰۱) + جدول
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هرچند دلار امروز وارد کانال ۲۲ هزار تومان شد و به یکبار نسبت به روز گذشته رشد نرخ را تجربه کرد، اما بازار خودرو همچنان موضع خود را حفظ کرده و خودرو در بازار یا با افت نرخ اندک همراه بوده و یا ثبات داشته است.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز بازار محصولات ایران خودرو همانند روزهای گذشته شاهد افت نرخ دو خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ بوده؛ بطوریکه این دو خودرو نسبت به روز گذشته افت یک میلیونی نرخ را تجربه کردند.

افت نرخ در بازار خودرو در حالی رخ داده که فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می‌کنند که در صورت تداوم افزایش نرخ بازار خودرو نیز شکل صعودی خواهد گرفت و شاهد رشد نرخ در بازار خودرو خواهیم بود.

از سوی دیگر در حالی بازار خودرو روند نزولی به خود گرفته است که به گفته فعالان بازار خودرو همچنان تقاضا در بازار وجود ندارد؛ این به معنی آن است که هنوز خریداران با بازار آشتی نکرده‌اند و این امر موجب شده تا قیمت‌گذاری‌ها براساس عرضه و تقاضا صورت نگیرد. فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می‌کنند که علاوه بر عوامل مذکور نبود تقاضا در بازار به انتظار بیشتر افت نرخ از سوی خریداران نیز مربوط می‌شود.

wxrfcGMsNrUs