در همین مقاله گذری بر چند آثار سینمایی با موضوع فرار از زندان داریم تا چند اثر جدید و دیده نشده برای تماشا بدست آورید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وقتی نام زندان به گوش میرسد شنیدن یک قصه یا فیلم فرار از زندان بر اساس داستان واقعی می تواند حسابی لذت بخش باشد، البته که سریال فرار از زندان را خیلی ها دیده اند اما در کنار این مجموعه چندین فیلم با نمره منتقدی خوبی وجود دارد که می تواند علاقه مندان به این ژانر را هم چنان سرگرم و دنبال رو خود نگه دارد. هرچند فیلم های فرار از زندان ژانری اکشن، هیجان انگیز، پلیسی جنایی دارند اما این نوع نگاه به سینما و فیلم خود یک سبک خاص است که علاقه مندانی فراوانی دارد که برای دانلود فیلم های فرار از زندان له له می زنند.

در همین مقاله گذری بر چند آثار سینمایی با موضوع فرار از زندان داریم تا چند اثر جدید و دیده نشده برای تماشا بدست آورید.

Get The Gringo (گرینگو را بگیر)

1-Get The Gringo (گرینگو را بگیر)

امتیاز منتقدان: 82 از 100

هنرمند نقش اول این فیلم سکانسی بسیار خاطره انگیز دارد که دست کم یکبار هم شده در فضای مجازی آن را شنیده اید؛«می خواهید فرار کنید؟ بله اگه فرار کنید زنده می مونید ولی دست کم تا مدتی..!بعد از در رخت خواب هایتان خیلی زود خواهید مرد و تا ابد حسرت خواهید خورد چرا امروز نموندم و از آزادی دفاع نکردم ، آزادی که از ما گرفتند!» بله فیلم شجاع دل که مل گیبسون آن را ایفای نقش کرده است. در این فیلم یک دزد حرفه ای روانه زندانی در منطقه ای دور می شود و با پسری 10 ساله آشنا می شود که آرمان مشترکی با مجرم قصه دارد.

2-Escape from Pretoria (فرار از پروتوریا)

Escape from Pretoria (فرار از پروتوریا)

امتیاز منتقدان: 69 از 100

یکی از جدیدترین فیلم های فرار از زندان در سال 2020 ساخته شد، هرچند سینما در دهه های اخیر اثر در خوری برای این سبک فیلم ها نداشت اما این فیلم تا حدودی رضایت بخش بوده است. داستان با حضور دنیل رادکلیف (نقش پرداز هری پاتر) بر اساس داستانی واقعی برگرفته از یک کتاب که دو سفید پوست در آفریقایی جنوبی را نشان میدهد که به علت مخالفت با حکومت به زندان می افتند و در تکاپوی برای پیدا کردن راه فرار هستند.

3-Shot Caller (شات کالر)

امتیاز منتقدان: 68 از 100

در لیست بهترین هاست اما به اندازه کافی به چشم نیامده و شاید دلیل آن هم نبودن در تلیغات و اذهان عمومیست. داستان تبهکاری را نمایش میدهد که بعد از رهایی از زندان به باند خلاف قبلی بازگشته و خانواده اش نیز درگیر این جنایت ها می شوند.

4-Escape to Victory (فرار به سوی پیروزی)

امتیاز منتقدان: 63 از 100

سیلوستر استالونه اسطوره فیلم های اکشن و جنگی در فرار به سوی پیروزی نقش هدف را بازی میکند جایی که فرار از زندان با ورزش فوتبال مخلوط شده و به دوران جنگ جهانی دوم می رسد که در آن پله و کاپیتان تیم وستهم یونایتد اسیر آلمان های نازی می شوند، کالبی داستان باید با تیم اسرای دوستانش مقابل نازی ها بازی کنند اما آنها به فکر نقشه فرار در بهبوبه مسابقه اند.

5-Unbroken (شکست‌ناپذیر)

امتیاز منتقدان: 59 از 100

شکست ناپذیر برگرفته از یک رمان به همین اسم در سال 2014 منتشر شد و دومین اثر به کارگردانی آنجلینا جولی می باشد که نامزد سه جایزه اسکار شد. در 2018 ادامه آن فیلمی با نام «شکست ناپذیر: مسیری برای رستگاری» تولید شد که کارگردان دیگری زحمت آن را متقبل شد و چنگی به دل نزد. داستان سقوط یک فروند هواپیمای جنگی در جنگ جهانی دوم را بیان می کند که دو لوییس زامپرینی و 2 کاپیتان دیگر نجات پیدا می کنند و 47 روز سخت را پشت سر می گذارند که توسط نیروهای ژاپنی دستگیر اما آنها به زودی دست بکار فرار می شوند.

Unbroken (شکست‌ناپذیر)

6-The Next Three Days (سه روز آینده)

امتیاز منتقدان: 52 از 100

وقتی همه چیز دست به دست هم میدهند سر بی گناه بالای دار برود باید فرار کرد! لارا قاتل نیست او زمانی به صحنه ی قتلی وارد می شود که پلیس سر می رسد و او را به عنوان متهم دستگیر می کند اما همسرش مطمن است که بی گناه به زندان افتاده پس مقدمات فرار را فراهم می سازد.

فیلم های اکشن و پلیسی فرار از زندان: https://mojimahbobcom.shortcm.li/ACEwTz