شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ بازیگر خوب و معروف سینمای ایران در بسیاری از فیلم های سینمایی و سریال های شبکه خانگی نقش آفرینی کرده است.

درآمد میلیاردی همسر شاهرخ استخری از اینستاگرام ؟ +عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شاهرخ استخری عکس جدیدی از خود و دخترانش منتشر کرد. شاهرخ استخری بازیگر سینما وتلوزیون ایران است. شاهرخ استخری متولد ۱۴/۷/۱۳۵۹ در تهران می باشد. شاهرخ استخری مدتی است به همراه خانواده اش یعنی همسر و دو دختر خردسالش در بلژیک زندگی می کند. شاهرخ استخری دارای لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری اکنون یکی از چهره های شناخته شده تلویزیون و سینما می باشد.شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران، ( ولی در شناسنامه اش متولد 28 شهریور 1360 می باشد) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

شاهرخ استخری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. او فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش که یکسال از او کوچک تر است فوق‌لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی‌اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است. وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌های زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

درآمد همسر شاهرخ استخری

امروز یک ادعای عجیب در فضای مجازی منتشر شده که البته واقعی به نظر نمی رسد. 

شاهرخ استخری

 

ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با سپده بزمی پور ازدواج کرد، و ماحصل این زندگی دو فرزند دختر به نام‌های پناه و نبات می‌باشد که هر دو متولد بلژیک هستند.

شاهرخ استخری

زندگی حرفه ای شاهرخ استخری: شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند. وی با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله‌ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت. استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال “فاصله‌ها”، نقش سعید را بازی کند. او می‌گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

شاهرخ استخری